Er det greit å amme på do??

Nei...
 
Hva om dere ble bedt om å gå vekk for å amme av personalet?
Huff, det håper jeg at jeg aldri opplever... ammer overalt uten å høre om det er OK nå, diskré selvsagt - og har aldri opplevd noe negativt.. Skulle jeg blitt bedt om å amme på toalettet ville jeg nok gjort det hvis babyen MÅTTE ha mat der og da, og så kommet meg fortest mulig ut derfra (og ikke dratt tilbake)
 
Jeg har aldri sett noen sitte sånn. Vil tro de er i fåtall. Alle de jeg har sett er diskré.
Ikke jeg heller.

Jeg skjønner jo at de med litt store pupper og kanskje ikke råd til fancy ammetøy og de med en nyskjerrig baby kan flashe litt innimellom. Men å bevisst sitte med puppen synlig, nei det tror jeg ingen velger å gjøre.
 
Ikke jeg heller.

Jeg skjønner jo at de med litt store pupper og kanskje ikke råd til fancy ammetøy og de med en nyskjerrig baby kan flashe litt innimellom. Men å bevisst sitte med puppen synlig, nei det tror jeg ingen velger å gjøre.

Jeg ser ikke helt det for meg, nei. ;) Har et inntrykk av at nordmenn er ganske private av seg og at de fleste ikke flasher pupp om de ikke "må".
 
Jeg har aldri sett noen sitte sånn. Vil tro de er i fåtall. Alle de jeg har sett er diskré.
Ikke jeg heller.

Jeg skjønner jo at de med litt store pupper og kanskje ikke råd til fancy ammetøy og de med en nyskjerrig baby kan flashe litt innimellom. Men å bevisst sitte med puppen synlig, nei det tror jeg ingen velger å gjøre.
Heller aldri sett så mye som antydning til at folk flasher noenting, så det må være veldig sjeldne tilfeller... Jeg og har nysgjerrig unge, men det kan jeg faktisk ikke noe for. Prøver jo å være så diskré som mulig, men vil man så klarer man sikkert få sett noe hvis man prøver.
 
Heller aldri sett så mye som antydning til at folk flasher noenting, så det må være veldig sjeldne tilfeller... Jeg og har nysgjerrig unge, men det kan jeg faktisk ikke noe for. Prøver jo å være så diskré som mulig, men vil man så klarer man sikkert få sett noe hvis man prøver.

Nå ammer jeg sjelden offentlig lenger, men jeg har også hatt nysgjerrige unger. Gjør så godt jeg kan å dekke meg til, men om folk VIL se så får de sikkert et glimt. ;)
 
Nei, det er bare så vidt jeg takler å gå på offentlig toaletter fordi jeg syns de er så ekle, unngår i d lengste å ta med barna dit altså!
 
Heller aldri sett så mye som antydning til at folk flasher noenting, så det må være veldig sjeldne tilfeller... Jeg og har nysgjerrig unge, men det kan jeg faktisk ikke noe for. Prøver jo å være så diskré som mulig, men vil man så klarer man sikkert få sett noe hvis man prøver.
Det har vært flere saker om det og jeg har opplevd det selv noen ganger
Det kan skje selv om du ikke har sett det ;)
 
Jeg ser ikke helt det for meg, nei. ;) Har et inntrykk av at nordmenn er ganske private av seg og at de fleste ikke flasher pupp om de ikke "må".
Men altså jeg lyver ikke og synes det er ganske khipt når dere sitter sånn og ikke skal tro på det andre sier!
 
Ikke jeg heller.

Jeg skjønner jo at de med litt store pupper og kanskje ikke råd til fancy ammetøy og de med en nyskjerrig baby kan flashe litt innimellom. Men å bevisst sitte med puppen synlig, nei det tror jeg ingen velger å gjøre.
Du tror ikke på folk som har opplevd det nei, så hyggelig..
 
Du tror ikke på folk som har opplevd det nei, så hyggelig..
Så hyggelig å tillegge meg ting jeg ikke har sagt! Har ikke sagt noe om å ikke tro på hva folk sier de har opplevd. Jeg tror ingen bevisst velger å blotte seg - kun for blottingens skyld.
 
Så hyggelig å tillegge meg ting jeg ikke har sagt! Har ikke sagt noe om å ikke tro på hva folk sier de har opplevd. Jeg tror ingen bevisst velger å blotte seg - kun for blottingens skyld.
Du skriver du tror ingen velger å gjøre det bevisst, men jeg sier jeg har opplevd det..
Det er vel og merke noen år siden sist men det er opplevd flere ganger.
 
Du skriver du tror ingen velger å gjøre det bevisst, men jeg sier jeg har opplevd det..
Det er vel og merke noen år siden sist men det er opplevd flere ganger.
Og da vet du at de velger å blotte seg bevisst fordi de har sagt det da eller?
 
Back
Topp