skal få en til
Flørter med forumet
Vi har ei datter på 2 år og 3 mnd. i motsetning til mange andre ønsker jeg ikke å være hjemme med dattenren min. Vi har henne i barnehage 100 % mens vi er på jobb. Jeg er bevisst på karrieren min, og ønsker at den skal stige oppover, og ikke stoppe der den er i dag. Jeg tjener gode penger så økonomisk hadde vi hatt mulighet til at jeg var mer hjemme, men som sagt så ønsker jeg ikke det. Vi ønsker oss også et barn til, men jeg vil planlegge dette så det passer best mulig inn i forhold til jobb.
Jeg må jo også få sagt at datteren min er det beste jeg kan tanke meg i hele verden!!!!!!! Og jeg elsker å være sammen med henne i helgene, og på ettermiddag / kveld.
Har fått mange ulike reaksjoner på tankegangen min, så derfor spør jeg her ! Er det galt av meg?
Jeg må jo også få sagt at datteren min er det beste jeg kan tanke meg i hele verden!!!!!!! Og jeg elsker å være sammen med henne i helgene, og på ettermiddag / kveld.
Har fått mange ulike reaksjoner på tankegangen min, så derfor spør jeg her ! Er det galt av meg?