Er det galskap å kjøpe vogn allerede?

LilleBlomsten92

Forelsket i forumet
Kom over et knakende godt black friday tilbud på den vognen jeg har lyst på..

Og det er jo helt utrolig tidlig og mye kan skje og alt det der...Så spørsmålet er, er det galskap å kjøpe den allerede? Uke 5+0 i dag :)

Har tenkt tanken selv også, men den jeg har lyst på har jeg bare sett på 15%, så jeg venter:p Hadde jeg funnet et uslåelig tilbud er d ikke umulig jeg hadde slått til, nå vet vi jo at vi kan bli gravide...og OM d går galt kan man jo bruke vognen senere:) Hvilken vogn er det du vil ha?:)

Har tenkt tanken selv også, men den jeg har lyst på har jeg bare sett på 15%, så jeg venter:p Hadde jeg funnet et uslåelig tilbud er d ikke umulig jeg hadde slått til, nå vet vi jo at vi kan bli gravide...og OM d går galt kan man jo bruke vognen senere:) Hvilken vogn er det du vil ha?:)
Ja, det er litt det samme som jeg har tenkt på.
Jeg tenkte å kjøpe baby jogger city elite, med delux bagen. Har funnet den nå til komplett pris 6000,- Synes det var veldig billig :D Hva med deg?

Ja, det er litt det samme som jeg har tenkt på.
Jeg tenkte å kjøpe baby jogger city elite, med delux bagen. Har funnet den nå til komplett pris 6000,- Synes det var veldig billig :D Hva med deg?

Åj, d var svært billig ja:D
Har helt forelsket meg i Stokke trailz, men tror vi må dra og se på vogner sammen (jeg og mannen) etterhvert, så vi finner en som passer til oss og begge er fornøyde med;)

Har helt forelsket meg i Stokke trailz, men tror vi må dra og se på vogner sammen (jeg og mannen) etterhvert, så vi finner en som passer til oss og begge er fornøyde med;)
Ja, det er nok lurt det. Kjempe fin vogn det! Det er igrunn ikke så lett å velge.
Jeg slo til jeg - og jeg som ikke hadde tenkt til å kjøpe noe som helst før etter oul. :rolleyes:

Ja, det er nok lurt det. Kjempe fin vogn det! Det er igrunn ikke så lett å velge.
Jeg slo til jeg - og jeg som ikke hadde tenkt til å kjøpe noe som helst før etter oul. :rolleyes:

Nei, d er jo ett hav av vogner, men må innrømme jeg har titten en del siden d ble lang prøvetid på oss...så hvis d ikke blir trailz pga mannen f.eks blir jeg nok litt skuffet:p
Ååååh, så GØY:D Tenk så stas når du får den i hus allerede;)

Stokke Trailz er så fiin :D

♡♡♡

Her blir d og stokke trailz, bestemt for leeenge siden! Tipper vi slår til på et evt nyttårstilbud

Back
Topp