Er det fysisk mulig...

TGIF

Forelsket i forumet
... å kjenne spark/bobling alt nå???? er 10+1, og d kjennes ut som en bitteliten fisk som spreller rundt rett under trusekanten... tror jo strengt tatt d bare er luft, men d minner så veldig om de andre boblingene jeg har vært heldig å kjenne to ganger før

har lurt på det samme sjøl. e like langt som deg og synes det kjennes så likt ut som sist svangerskap. men mener man må vente lenger for å kjenne det. e ikkje sikker

Jeg har nesten lurt litt på det samme selv nå i det siste.. Ikke så ofte, men en sjelden gang iblant nå.. Men er vel sikkert bare luft ja ;) 

Kjente spark i 14.uke forrige gang... 

Jeg kjenner også mye "bobling" og husker jeg kjente det på samme tid sist, det er nok bare luft, men det er jo litt gøy å se for set den bittelille "fisken" som svømmer rundt inni der;)

Jeg tror det er mer luft, men fosteret har jo begynt å bevege seg så ikke vet jeg :*)

Hmmmm, lurer jeg og..Har også kjent bobling ser du...Men jeg har ikke tort å vurdere om det kan være det jeg kjenner..Er jo så tidlig! Derfor var det godt å lese at det er flere som kjenner det...Artig, wiiii nå kiler det i magen (av glede da, hihi)

Jeg syns det høres litt tidlig ut, men jeg spekulerte litt selv for ett par dager siden. Slo meg til ro med at det sikkert bare var luft, men det lignet veldig på de første små "sparkene" jeg var usikker på forrige gang.

Jeg kjente masse boblingfra uke 13 sist. Var sikker på at det var bevegelse. Det varte faktisk helt til jeg ble gravid igjen nå ;)

Vet ikke jeg heller, men kan jo være:) Kjente så sent sist, denne gangen håper jeg og tror jeg vil merke det tidligere:)

Hehe, likte den med "varte fra uke tretten og helt frem til jeg ble gravid igjen denne gangen"
Ja, nei det er ikke godt å si om det er det ene eller det andre, men at en er full av håp og liv om dagen er det vertfall iiiiingen tvil om, hvert sympton/hvert tegn på at alt er bra vendes gjerne positivt, og omvendt.. men uansett luft eller herlige fiskesprell, snart sitter vi her hele gjengen og VET VEEELDIG godt hva som skjer inne i magene våreemoticon

Back
Topp