Er det frekt?

ORIGINAL: MammaOkt

Jeg hadde kjøpt meg et glass brus eller noe.

Men utrolig dumt at det ikke er flere stellerom hvor en kan gi barna sine mat/stell.

ORIGINAL: silyea

Synes ikke det er frekt!
Men bruker alltid å kjøpe noe. En liten brus eller noe billigere. viss ikke jeg kjøper noe føler jeg at betjeningen gir meg "skal ikke du kjøpe noe blikket" [:'(]

jupp, samme føler jeg [8D] så kjøper alltid noe, billigst mulig [;)]

jeg hadde nok ikke gjort det... kan ikke sitte på cafe uten å slurpe noe i seg selv![8D][8D] (altså jeg MÅ ha noe!)

ORIGINAL: Shopoholic

Nei, det syns jeg ikke!!! Man sitter jo der ikke for og drive dank men gi barnet sitt mat!

Men man gir barnet mat på en plass som er til for å selge og servere mat, altså er resturant som drives av den type salg og service... [8|] 

ORIGINAL: Muskatt

Jepp. Det syns jeg er frekt.

Kafeer er en bedrift på lik linje med andre bedrifter. For å ha folk i jobb der må de faktisk tjene penger. Dersom du setter deg på en kafe for å mate ungen din uten å kjøpe noe som helst tar du for det første opp bordet til betalende gjester.
Dessuten må de som jobber i kafeen rydde og vaske etter deg, uansett om du har kjøpt noe eller ikke.

Hadde kafeer vært et sosialt gode sponset av staten hadde det vært noe annet.

Signerer denne!

Jeg gjorde det på gardermoen en gang.
Syns det var greit der, men hadde ikke gjort det på en "vanlig kafè"...

ORIGINAL: MercedesBærta

Det har jeg gjort mange ganger, så nei, jeg synes ikke det er frekt.

jeg pleier å spørre jeg... da kan de jo enten si ja eller nei... ikke verre enn det =)

ORIGINAL: CogJ

jeg spør alltid først..

en gang fikk jeg nei til svar, for det var så mye folk, og hun ville ikke at det skulle ta opp plass til kunder.. helt forståelig..

Hmmm.... Har som sagt ikke satt meg ned uten og kjøpe noe ennå, men hadde jeg spurt og fått nei hadde jeg kanskje blitt litt overraska jeg da[8|]
Skulle tro det var de som var ansatt som tapte penger på det fra sin egen lomme....men er jo fint at noen er lojale mot jobben sin da...

Nei, kommer an på! VIlle ikke gjort det midt i ruset og det hadde vært krig om bordene... Da hadde jeg heller funnet meg en benk å sette meg på, men ellers så ville jeg slått meg ned på kafe[8D]

ORIGINAL: *cookiemonster*

Jeg syns det er småfrekkt.. Hvertfall om kafeen har masse gjester fra før og man tar opp ett bord som betalende gjester kunne hatt

Nei det syns jeg ikke, men sjønner at di som jobber der syns det. Men det hadde jeg ikke brydd meg om[:)]

ORIGINAL: *cookiemonster*

Jeg syns det er småfrekkt.. Hvertfall om kafeen har masse gjester fra før og man tar opp ett bord som betalende gjester kunne hatt

signerer denne!

Personlig syntes jeg det er litt frekt. Er det på Ikea er det greit. Men en vanlig kafee som noen eier og som har som levebrød hadde jeg nok heller satt meg på en benk utenfor eller kjøpt en kopp kaffe eller noe drikke.

Back
Topp