Er det frekt å....

Miss Hønemor

Elsker forumet
stikke innom den "gamle" helsestasjonen i den bydelen vi bodde i før, for å veie og måle lillemor på åpen time i morgen??
Er i nærheten den tiden det er åpen time i morgen, og det frister veldig. Den nye helsestasjonen som vi sokner til, ligger så langt unna... (og jeg er ikke fornøyd med den nye helsesøstra, ikke har vi fått time til 1årskontroll enda, og jeg har ett lite håp om å treffe på vår gamle helsesøster og fått pratet litt med henne ang søvnen til lillemor [;)])

ORIGINAL: Kickie

Ikke frekt i det hele tatt!
Jeg ville gjort det.

Tenker på samme selv, jeg.
Nå skal vi har kontroll og vaksine på denne helsestasjonen (men har ikke fått time enda, nei..)

og når vi flytter bor vi et sted der det ikke er kapasitet til å komme for å veie/måle utenom oppsatte timer.. vurderer å bare tilfeldigvis slenge innom den nær jobben min en gang, ja. (det  er den vi hører til nå)

Kan du ikke høre med de om du bare kan fortsette på den "gamle" helsestasjnen da? Siden du ikke liker den nye helsesøstra i samme slengen?[:)] Hadde jeg gjort[;)] Eller er det i en annen kommune den ligger kanskje?
Tenker den "gamle" helsesøstra deres, bare synes det er koselig dere kommer innom jeg[:)]

Nei, det syns jeg ikke

Do it [:)] 

ORIGINAL: Trine83

Kan du ikke høre med de om du bare kan fortsette på den "gamle" helsestasjnen da? Siden du ikke liker den nye helsesøstra i samme slengen?[:)] Hadde jeg gjort[;)] Eller er det i en annen kommune den ligger kanskje?
Tenker den "gamle" helsesøstra deres, bare synes det er koselig dere kommer innom jeg[:)]

Spurte før vi flyttet om vi kunne fortsette å gå der, men nei, det kunne vi ikke grunnet regler og økonomi osv.. Kapasiteten ved den helsestasjon er sprengt om de ikke skal ta imot babyer fra andre bydeler også... Surt, for jeg brukte 3 år på å få den helsesøstra vi hadde der... ( Altså fra da storesøster var lita)

Back
Topp