Er det frekkt? *Fest*

Zera

Forumet er livet
Husverten oppe bruker å ha fest eller vorspel i ny å ne... han er jo singel, så vil jo ut å gjøre byen utrygg[8D]

har ikke voldsomt høyt på musikken, men tror ene høytaleren hans står rett over romet til Tuva, så romet hennes VIBRERER når han har på litt høy musikk..

Hu bruker vanligvis ikke å reagere, men ikveld har huh gjort det... Hu begynte å våkne etter 23..

så ringte opp og spurte om han kunne dempe lyden litt..
han var blid som alltid og sa det var null problem og at de var på vei ut..[:)]

Men jeg sitter her å føler meg som den sure kjærringa, var det frekkt å ringe opp å be han dempe lyden eller??[8|]

Nei syns ikke der.

Det er jo en regel om at det skal være stille etter 23 (eller er det bare i ukedagene, litt usikker)

Men du spurte jo fint om han kunne dempe musikken og han sa det var greit.

:)

Om du bare gjør det en gang iblant, når jenta faktisk reagerer på det, så synes ikke jeg at du virker som ei sur kjærring![:)]
Etter klokka har bikka 23 synes jeg vertfall at man kan gjøre det dersom det blir for mye støy..[:)]

Nei,han bruker ikke å si fra... Forventer det ikke heller sånn sett.. Har et veldig bra forhold til husverten.. VI har sagt i fra de 2 gangene vi har hatt fest, men han har aldri sagt fra.. men er jo hans hus [:)]

ORIGINAL: Selisabeth

Neida, det var ikke frekt. Det synes jeg ikke du skal tenke på

Nei, nei... Ikke frekt, men hva med å spørre om han kan flytte litt på den ene høytaleren? 

ORIGINAL: lilleiseptember

Om du bare gjør det en gang iblant, når jenta faktisk reagerer på det, så synes ikke jeg at du virker som ei sur kjærring![:)]
Etter klokka har bikka 23 synes jeg vertfall at man kan gjøre det dersom det blir for mye støy..[:)]

Vi hører ikke musikken, men bare DUNK DUNK!!! hehe..
er glad jeg har 2 jente med GODT sovehjerte, men idag reagere Tuva for en eller annen grunn[8|] Og vil ikke det skal gå utover søvnen deres, spes når de alerede har sovet noen timer[:)]

ORIGINAL: fruktbar

Nei, nei... Ikke frekt, men hva med å spørre om han kan flytte litt på den ene høytaleren? 

ja,har tenkt på det... Han har vist fått seg DE høytalerene vist nok[:)]

da slapper jeg av med at jeg IKKE er en sur bitch[8D]

jeg får snakke med han i morga når han er edru... hehe[:)]

Så lenge en seier i fra på en skikkelig måte er det ikkje frekt,og kvifor skulle en ikkje kunne sei i fra? :) Neeess... ser ikkje på det som frekt!

synes det var riktig av deg og gjøre det, om han sier noe ller om du enda føler dårligsammvitthighet kan du jo bare forklare situvasjoen og høre om an kan flytte på høytalerne 

Syns ike du virker sur..

Og om han skal ut og gjøre byen utrygg, så er de vel på vei ut i rundt 23 tiden [:)]

Jeg hadde og ringt og gid beskjed.

ORIGINAL: Selisabeth

Neida, det var ikke frekt. Det synes jeg ikke du skal tenke på

Nei var slik: heia.. Ikke meninga å være party pooper, men kan du dempe bassen litt?[:)] Tuva våkner av vibreringen i romet.. haha..
Han: Ja,klart det!! Forstår jo det kan bli høyt for lille vennen og vi skal straks ut[:)]

Jeg: okey[:)] Dere får gå ut å gjøre byen utrygg og kose dere da [:)]

Hadebra....

snakket tilåmed med han ene som var på festen, og han var også blid og sa det var bra jeg sa ifra... hehe[:)]

Back
Topp