Er det fosteret eg kjenner?

rosarose

Gift med forumet
Har lenge hatt det slik at i høgre delen av lysken så kjenner eg av og til ein forhøyning, eg kjenner den best om eg har ligget på siden og så snur meg over på rygg, da har eg tydlig ein liten klump der ein liten stund før den synker inn... Litt rart, men kan det være fosteret? Hm dette var vist eit rart spørsmål..

Den er jo veldig liten foreløpig da, men kan godt være det er fosteret du kjenner. Er akkurat sånn det kjennes ut for meg også, en klump som synker inn, hvis jeg dytter på den da. Men min klump er sikkert en del større enn din da, hehe. Har du kjent den bevege seg da? Tenk så gøy om det virkelig er babyen du kjenner da! [:)][:)]

hm.. eg trykkte forsiktig en fing litt inn på magen så kjente eg et svakt lite spark i fingen, fikk vell mindre plass[:D]
det var i 16uke

lite sannsynlig, i og med at livmoren (fosteret) ikke kommer opp av bekkenet før rundt uke 12-13...

Ja unnskyld det er vel livmoren eg mener... Ikkje at eg hadde kjent liv altså[:)]

Ja unnskyld det er vel livmoren eg mener... Ikkje at eg hadde kjent liv altså

dette er nok mulig ja, legene kjenner jo utenpå magen hvor stor livmoren er, hadde det vært babyen du hadde kjent, tror jeg det hadde vært fare for at du hadde fått en kjempebaby til slutt he he...

Back
Topp