Er det fortsatt noen som treffes?

winterberry

Gift med forumet
*MIA*
Jeg har ikke face (tro det eller ei, så følger jo ikke med. Men er det fortsatt noen som treffes i oslo området? :)
 
Har heller ikke face- aldri hatt , så tror deg:) haha!

Jeg har aldu vært med på treff med april-gjengen.
 
Har heller ikke face- aldri hatt , så tror deg:) haha!

Jeg har aldu vært med på treff med april-gjengen.

Haha ikke mange som ikke har det. Skulle starta klubb for de som ikke har face haha!

Nei, ikke vært med på treff jeg heller. Men hadde vært artig å møtt noen herfra og de små søte :)
 
Haha ikke mange som ikke har det. Skulle starta klubb for de som ikke har face haha!

Nei, ikke vært med på treff jeg heller. Men hadde vært artig å møtt noen herfra og de små søte :)
Sniker fra juli... Dere får lage en Facebook -gruppe. Høhø
 
Jeg bor jo ikke i Oslo, langt unna faktisk - men troor det er noen som treffes avogtil enda der, men tror de har en egen gruppe et sted også :p.. Får med meg litt fra et sted jeg er medlem :p..

Aldri vært på noe treff jeg heller, da det ikke arrangeres slik her, å jeg kjenner for få med babyer privat :(.. Menmen..

Syns dere er tøffe som ikke er på face da! Jeg er altfor avhengi, å klarer ikke se for meg hverdagen uten :(, men tror det hadde vært en deilig befrielse, på et merklig vis.. Enda jeg egentlig ikke er så veldig aktiv på noe sett og vis der :p..
 
Back
Topp