Er det fortsatt håp?

Trulteemor

Flørter med forumet
Septemberlykke 2021
Hei!
Har så lyst til å kunne snike meg inn i denne termingruppen etter MA i mars.:(
Vi har nå prøvd siden oktober 2019, og kjenner jeg har mistet håpet litt. Men! IKM i går og pleier aldri å gå over tiden! Eggløsning 22.august - pleier å ha syklus på 26-27 dager.
Men har enda ikke fått en liten skyggestrek en gang, er det fortsatt håp? Noen som faktisk har opplevd å få negativ test 13 DPO? Når fikk du positivtest i såfall? :confused1:confused2

Tror rett og slett jeg må legge fra meg testene så ikke alle pengene flyr avsted :smiley-angelic006 og ringe legen på mandag - men lettere sagt en gjort å legge fra seg testene!:smiley-ashamed008

Takk for svar:happy: - og håper det passer inn her selv om jeg kanskje ikke får meldt meg inn her. Men håper jo at det endelig går veien :smiley-angelic001

Last edited:
Hei!
Vi har nå prøvd siden oktober 2019, og kjenner jeg har mistet håpet litt. Men! IKM i går og pleier aldri å gå over tiden! Eggløsning 22.august - pleier å ha syklus på 26-27 dager.
Men har enda ikke fått en liten skyggestrek en gang, er det fortsatt håp? Noen som faktisk har opplevd å få negativ test 13 DPO? Når fikk du positivtest i såfall? :confused1:confused2

Tror rett og slett jeg må legge fra meg testene så ikke alle pengene flyr avsted :smiley-angelic006 og ringe legen på mandag - men lettere sagt en gjort å legge fra seg testene!:smiley-ashamed008

Takk for svar:happy: - og håper det passer inn her selv om jeg kanskje ikke får meldt meg inn her. Men håper jo at det endelig går veien :smiley-angelic001
Hei :)
Jeg fikk først svak svak strek rundt 17 DPO så det er fortsatt håp :smug: synst du skal legge vekk testene dine og prøve å slappe av , stress er ikke bra .
Så klart du passer inn her :smug::Heartred jeg synest også det var veldig rart å ikke få noe positiv test selv etter så mange dager over , men plutselig skal du se :)

Aurora❤️

:greet025
Det var godt å høre :love017 da er det bare å ta helgen med knusende ro i håp om positiv test over helga:smiley-angelic001

Aurora❤️

:greet025
Det var godt å høre :love017 da er det bare å ta helgen med knusende ro i håp om positiv test over helga:smiley-angelic001
Ønsker deg en god helg :smug::joyful: slapp av og nyt helgen , mest sannsynlig ligger det en liten spire der skal du se :Heartred:Heartred

Hei!

Sniker meg inn her. Jeg fikk ikke positiv test før to dager over ikm, og da var den kjempesvak. Har også syklus på 26 dager. Så ikke mist håpet, det er fortsatt en sjanse for at det er en liten spire der :joyful::Heartred

har hørt om mange som ikke har fått positiv test før over 1 uke etter IKM, så her er det fortsatt håp :)

Sniker meg inn her. Jeg fikk ikke positiv test før to dager over ikm, og da var den kjempesvak. Har også syklus på 26 dager. Så ikke mist håpet, det er fortsatt en sjanse for at det er en liten spire der :joyful::Heartred

:greet025 Så godt å høre! Da er det fortsatt håp! Det beroliger veldig mye! :Heartred

Med min datter i 2013 fikk jeg svak positiv 2 dager etter IKM (15-16 DPO mener jeg det var)
Er du sikker på når EL var? kan du være færre DPO enn du tror?

Med min datter i 2013 fikk jeg svak positiv 2 dager etter IKM (15-16 DPO mener jeg det var)
Er du sikker på når EL var? kan du være færre DPO enn du tror?

Er ganske sikker på at EL var 22.august, har brukt clearblue sin advanced monitor, men hadde en liten blødning søndag 30.august, så tenker det kanskje ikke vil være noe positiv test før 2 uker etter blødningen?

Last edited:
Sniker fra januar

Jeg merket på kroppen at jeg var gravid, men da jeg testet første gang var den negativ. Jeg hadde veldig uregelmessige sykluser, så litt usikker på akkurat når jeg fikk positiv, men tror ikke det var før 1 dag etter IKM (15 DPO) og det var med en av de testene som er aller mest sensitive. Og nå er jeg 5 måneder på vei :)

Er ganske sikker på at EL var 22.august, har brukt clearblue sin advanced monitor, men hadde en liten blødning søndag 30.august, så tenker det kanskje ikke vil være noe positiv test før 2 uker etter blødningen?
Tror at du er litt på villspor her. Hvis du tenker på festeblødning så tar det ikke 2 uker før positiv test, men 2 DAGER.
Så klart kan du være en av de som produserer hcg veldig sent. Men det er vel ikke mange som får falsk negativ etter Ikm.
Nå er jeg sikker litt brutal. Men hvis dere ha prøvd så lenge, ville jeg bare anbefalt en fertilitetsklinikk. :) Fikk masse god hjelp og støtte der selv!

Jeg kjente på hele kroppen at jeg var gravid, men fikk negative tester.. Ventet til mens dag, fortsatt negative tester... Testa igjen 1 uke etter forventet mens, da var den så svak posetiv at jeg lurte på om det var skyggestreken, 3 dager senere var den helt klar posetiv

Så lenge du ikke får mensen er det håp. Så legg bort testene litt og bare slapp av. Flere som skriver her de selv har opplevd å få svak positivt mye senere.
Så ikke stress og tenk positivt og hold oss oppdaterte med hvordan det går! :) ❤️

En liten oppdatering. Fikk mens på dag 30, så er tilbake til vanlig syklus igjen. (Som jeg hadde etter ppilleslutt i september 19 - frem til utskraping i mars grunnet en MA)
Men nå igjen står jeg i samme båt, ingen positiv test, ingen menssmerter, bare sjukt ømme pupper (helt siden 4 dpo) og småkvalm, sover sykt mye også egt. IKM i morgen, og ingen positiv test :dead:
Håper jo det har gått nå, for nå starter vi snart på behandling av ufrivillig barnløshet, og hadde vært gøy å få det til selv :woot:

Back
Topp