Er det fornuftigt å ta på barn "uggs"

*supermor**

Forelsket i forumet
ser de selger de på hm blant anna....men tenker med meg selv at det skal ikke barnet mitt gå med.
Det er ikke ikke så god støtte, og sålen virket ikke bra....og i tilleggg tenker jeg litt på alle voksne/ungdommer jeg ser går med de, men de trakker de skjev rett som det er...mye pga. myk såle, så om man er svak for å gå skjevt med bena så er det ikke bra i det hele tatt!

Hva tenker dere om dette?? Er det gode sko for våre søte små?

Synes ikke det er gode sko, men babyer som ikke går kan jo bruke dem[;)] Trodde de bare fantes i liten str.
Har kjøpt til babyen i magen[:)]

Fjasesko.

Jeg har de selv, og de er jo jævlige!
Hadde aldri putta de på ungen min vertfall.

nei, det er ikke litt fornuftig engang å kjøpe de som høstsko til barna for bruk på heltid. Men jeg ser ikke problemet med at de kan bruke dem til "pent" (dvs noen få ganger i ny og ne).

Ser ikke noe problem med å bruke ekte uggs..

hehe, såklart...JEG mener det er dårlige sko...
og ja, jeg synes det er heeelt ok å sette de på barn som ikke går enda, deilige og myke er de jo[:)]

men synes ikke det er forsvarlig når de skal begynne å gå med de.....

Sånne du mener?

Isåfall så kjøpte jeg slike til vesla på 3 år idag[:D]

Ho er råkul med de på!!![:D][:D]
Blir ikke sko ho bruker i bhg og ute til lek. Mer sko til butikken og besøk og slikt [:D]

De som selges på hm er jo ikke ugg. De er en billig etterligning, med isoporsåle, så nei, jeg ville aldri kjøpt de til mitt barn. Da hadde jeg heller kjøpt ekte ugg som har ordentlig såle og som er mer stødige. Men hadde vel og merke ikke kjøpt de til en 1 åring som just har lært å gå, da det ikke er særlig gode sko.

Men de er fryktelig søte da[8D][:)]

ORIGINAL: gidi

De som selges på hm er jo ikke ugg. De er en billig etterligning, med isoporsåle, så nei, jeg ville aldri kjøpt de til mitt barn. Da hadde jeg heller kjøpt ekte ugg som har ordentlig såle og som er mer stødige. Men hadde vel og merke ikke kjøpt de til en 1 åring som just har lært å gå, da det ikke er særlig gode sko.

Men de er fryktelig søte da[8D][:)]

Sålen kjennes ut som en vanlig såle på de jeg har kjøpt da[8|]

Men nå kjøpte vi ikke på h&m, men på Eurosko da [:)]

uggs er uggs!! h&m er h&m! det er STOR, stor, STOR forskjell!!

Gutten min på 2,5 år har ekte Uggs, vi bruker de på cafe og lørdagsshopping[8D] men det er ikke noe sko jeg sender han ut for å leke i, eller i BHG... Det er de ikke god nok til!

Kjøpte "Uggs" på HM til mi jente idag jeg.. Heilt konge de!! Er jo mest café/by sko, så duger de for oss ivhertfall!! [:)]

ORIGINAL: Thunderella

Ser ikke noe problem med å bruke ekte uggs..

ikke jeg heller! har faktisk vurdert å kjøpe det til barna nå til vinteren! er så gode og varme

Back
Topp