Er det for tidlig?

Tytti

Forelsket i forumet
Er det for tidlig å legge han halv ni på kvelden? Selv om han ikke er en uke gammel ennå (blir det i morgen), så har jeg likevel lyst til å innføre rutiner på leggingen. Og han er foreløpig "flink" til å sove om natten, med amming innimellom selvfølgelig. Men jeg ser at dere andre legger babyene deres når dere selv legger dere..

Er det for tidlig å legge han i åtte-ni-tiden på kvelden?

Nei, jeg syns ikke det. Vi gjør det selv vi, prøver iallefall. For hvis han er våken rundt 21.30 så er det klin umulig å få han til å sove før halv ett-to.

Dette er jo noe du må bedømme selv. Her har jeg han i vugga på stua til jeg selv legger meg, fordi jeg ikke legger meg før i 12 tiden, og når gullet sovner i 7-8 tiden sover han til ca 11...

Veldi vanskelig å få til "rutiner" når de er så små! De har jo ingen formening om når det er natt og når det er dag! Rutinene kommer nok raskt nok! [:D] Bare gjør som du føler passer deg, men ikke bli lei deg om han kansje ikke er enig riktig enda [8D][:D]

her legger han seg 12, da får han siste måltid og sover helt til mellom 4 og halv 6.
så her er vi kjempefornøyd. [:D]
og så får han mat og sover videre igjen.
så vi har en kjempe snill guttunge. [:D]

Back
Topp