Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 4+4 i dag og har fått veldig vondt nederst i korsryggen. Kan det være bekkenplager allerede? Jeg har hybermobile ledd, synes å ha lest at det kan gjøre plagene verre..
Jeg lurer på om jeg skulle prøvd å få en time hos fysio for å få øvelser det kan være lurt å gjøre.. Eventuelt om jordmor har noe slik. Legen min har ferie i flere uker til så får ikke gått til henneJeg har også vondt i korsryggen. Tror ikke noe er for tidlig sånn sett, da det er masse hormoner i sving som påvirker kroppen på ulike måter. Jeg har en begynnende prolaps i ryggen samtidig da, så kan være derfor at jeg er ekstra sensitiv. Men hørt om flere ellers også som har slike plager som oss såpass tidlig
Jeg lurer på om jeg skulle prøvd å få en time hos fysio for å få øvelser det kan være lurt å gjøre.. Eventuelt om jordmor har noe slik. Legen min har ferie i flere uker til så får ikke gått til henne
Har og hypermobile ledd. Er 3+3 og har hatt bekkenplager noen dager allerede. Lurt å gå å få hjelp til fårebyggende. Har ikke hjulpet meg med fysio, jeg gikk til kiropraktor sist svangerskap og det klarte å holde meg litt i sjakk pluss å gå med bekkenbelte for å stabilisere når jeg går.