Er det for tidlig å feie? (barnebursdag)

Me&my<3

Glad i forumet
Er det for tidlig å feire dagen 3 uker før med barnehagevenner?

Mye jobbing og bursdag midt i fellesferien,gjør det litt vanskelig å feire seinere,for tidligere år har det kommet kanskje 3 av 10 inviterte,fordi alle er på ferie...

Dere som har barn født i fellesferien,når feirer dere barnehagebursdag?

Familieselskapet blir nærmere bursdagen,men ikke på dagen for da er vi bortreist som alle år;)

Det blir nok noe slikt her også, i bhg blir han feiret på daton 1 mnd før, siden bhg er stengt på bursdagen hans.. Regner med vi kommer til å feire sånn rundt da når vi skal begynne med barneselskap etterhvert også. Og heller feire med familien på selve dagen! 
Kjedelig å ha bursdag midt i fellesferien, men på en annen side blir man jo feiret mange ganger på denne måten! ;)

Vår eldste er født 24 juli. Vi har allereede feira med venner og kompiser i bhg, gjorde det 3 juni da fleire skulle ha tidlig ferie. Tidligare år har vi alltid feira etter sommaren men ettersom han skal starte på skulen, følest det unaturlig å ta det i høst.

Jeg er selv født midt i fellesferien, og pleide å feire "barnebursdagen" (altså med venner) før skolen stengte. Regner med at jeg gjorde det da jeg gikk i barnehagen også, men husker ikke helt detaljene fra den tiden. Men husker at jeg alltid syntes det var stas å ha to bursdager. En med venner og en med familie. Mamma fortalte også en gang  at hun pleide å flyte litt på bursdagene våre sånn at de passet inn med lønningene deres.. ;)

Back
Topp