Er det for sent??

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Er det for sent med angrepille i dag? Ubeskyttet i går, og positiv EL test. Jeg pleier å ha EL samme dag som positiv test. Er det for sent med angrepille? Jeg leser at den kun skal utsette EL, og at den ikke virker om man veier mer enn 80kg?? Har to barn fra før, så er ikke heeelt krise, men takker for innspill!

Er det for sent med angrepille i dag? Ubeskyttet i går, og positiv EL test. Jeg pleier å ha EL samme dag som positiv test. Er det for sent med angrepille? Jeg leser at den kun skal utsette EL, og at den ikke virker om man veier mer enn 80kg?? Har to barn fra før, så er ikke heeelt krise, men takker for innspill!

Ikkje for seint - er det ikkje innen 72 timar?
Er vel ein mulighet at sen fu først dårlegare når me er over 80.

Mener d er 72 timer, men du kan jo lese på felleskatalogen også.

Aldri hørt det ang vekt, men vet angrepilla skal funke inntil 72 timer etter :) Men har personlig ikke noe erfaring med det, bare det jeg alltid har hørt :)

Innen 72 timer, men jo før jo bedre.

Den forhindrer både eggløsning, men hvis egget allerede er sluppet så skal den påvirke slik at det ikke fester seg, men ikke sikkert det hjelper.

Ja jeg har hørt noe ang vekt men husker ikke hva det gikk ut på. Google?

Ikkje for seint - er det ikkje innen 72 timar?
Er vel ein mulighet at sen fu først dårlegare når me er over 80.
Innen 72 timer, men jo før jo bedre.

Den forhindrer både eggløsning, men hvis egget allerede er sluppet så skal den påvirke slik at det ikke fester seg, men ikke sikkert det hjelper.

Ja jeg har hørt noe ang vekt men husker ikke hva det gikk ut på. Google?
ImageUploadedByBV Forum1440152683.422137.jpg

Les den siste linjen. Også står det om vekt. Skal ringe til et apotek å høre. Får ikke ordnet med det før i kveld, men egget har sluppet, så derfor er jeg i tvil om det er for sent.

Vis vedlegget 131855

Les den siste linjen. Også står det om vekt. Skal ringe til et apotek å høre. Får ikke ordnet med det før i kveld, men egget har sluppet, så derfor er jeg i tvil om det er for sent.
Spørs det da... Men hvordan vet du om det har sluppet? Det kan vel bare en innvendig ul si noe om...

Leste nå at det ned over 75/80 kg ikke stemte allikevel...

Spørs det da... Men hvordan vet du om det har sluppet? Det kan vel bare en innvendig ul si noe om...

Leste nå at det ned over 75/80 kg ikke stemte allikevel...
Snakket med legen, og det var ikke til noe hjelp med angrepille om egget har sluppet. Kjenner jo til kroppen min og er rimelig sikker. ;)

Back
Topp