Er det for sent...

Mamsen

Flørter med forumet
...å putte guttungen i vognen for å gå de 10minuttene det tar å gå til butikken?? Han har jo lagt seg for kvelden... Skulle egentlig lage middag med en venninne i kveld, men hun ringte nettopp å sa hun var blitt syk. Litt kjedelig siden hun skulle ha med seg maten... What to do???

Det er jo helg [;)]

Når snuppa var lita å nektet å sove en gang så trilla vi tur halv 12 om natta.... Så DET går nok fin fint.

Jeg ville nok ikke tenkt særlig over det hvis jeg møtte en med barnevogn ute nå, men jeg ville ikke vekket Lucas selv etter leggetid. Jeg ville nok ha bestilt mat ute istedet, hvis det er en mulighet.

Så hvis gutten din sover godt i senga si nå, anbefaler jeg ikke å vekke han for å gå på butikken sånn egentlig. Er han våken derimot er jo det noe ganske annet, selv om det er etter leggetid. [:)]

Ring å bestill noe mat [:D]
Hadde nok ikke reagert om jeg hadde møtt en barnevogn på butikken nå. Men jeg hadde nok ikke vekket småen nå. da hadde vi rotet resten av kvelden godt til[8D]

Ja da ble det peppes istedet, så slapp jeg også og lage maten[:D] Guttungen sov så søtt, så kunne ikke vekke han.

Godt med Peppes av og til. Og veldig greit å slippe å lage mat til seg selv. 

Hehe... Vi kom hjem fra butikken og filmsjappa halv ni vi[:-] Brukte LITT lang tid på å finne film jah! [8|]

Så greit å bestille mat da!

Her er det ingen som kjører ut mat, så jeg måtte ha ringt mamma hvis det samme hadde skjedd meg, hihi.

Mmmm, nå fikk jeg lyst på pizza [;)]

Back
Topp