Er det for seint?3D

lille iskaffe

Forumet er livet
Er det for seint med 3D ultralyd da man er kommet så lang som meg? Har så lyst til å ta ultralyd nå for å se hvor stor hun er.Er redd hun blir så stor at det ender i keisersnitt.....helt angst for å bli skjært i[&:] Er det verdt 1300 kr eller ser man ingen ting?får han målt henne?

ORIGINAL: lille iskaffe

Er det for seint med 3D ultralyd da man er kommet så lang som meg? Har så lyst til å ta ultralyd nå for å se hvor stor hun er.Er redd hun blir så stor at det ender i keisersnitt.....helt angst for å bli skjært i[&:] Er det verdt 1300 kr eller ser man ingen ting?får han målt henne?

1300? Du bor jo i Akershus så kjør heller til Lysaker om du skal til den aller beste for 900kr. Ring dem og hør om det vil bli bra eller ikke :)
www.ultralydklinikken.no

nææh, eg tok når eg var 39 veke, og da fikk eg perfekte bilder av ansiktet [:)][:)]

Har du forresten spurt jordmor eller lege om du kan få en vekstkontroll. Jordmora spurte meg uten at jeg fikk noen grunn.

Var på den vekstkontrollen for 14 dager siden. Der har de 3d også. Sitter i seteleie og hadde fint innsyn til ansiktet, men fikk ingen gode bilder av det. Men gynekologen var ikke helt fornøyd med resultatet, så skal inn igjen i morra.

Håper gynekologen har tid til å prøve å få bilde av ansiktet på nytt.

Back
Topp