Er det for mye be om??

Cathrine_86

Gift med forumet
Lillemann her er litt over 1 år, og er ikke akuratt redd for noe..

Søstra til sambo passer jo han av og til, og vi er der på besøk en gang iblandt.. Men jeg sitter der med øynene på lillemann HELE tiden pga de har en bratt trapp ned til 1 etg! Får jo ikke slappa av eller konsentrert meg i noen samtaler eller noe noen gang! Og jeg har nekta sambo om at han skal la henne og mannen passe smån! Vet de er ansvarsfulle, men tar de øya vekk 2-3 sek så kan han være utfor trappa allerede! De har ikke noe sette framfor der engang! Så jeg syns egentlig de kan ha opp grind der jeg da, har jo en til i magen, så da blir det jo pån igjenn! Om ikke kan sambo kjøpe grind til dem så får de ha opp, heller det enn en skadet unge for å si det sånn...

Er det for mye forlangt av meg? Kjenner jeg blir sliten bare jeg hører vi skal dit på besøk, for da er det opp av sofan hvert andre min omtrent.. [&o]

tror faktisk jeg hadde kjøpt grind til de sjøl jeg og sagt at for at dere skal slappe av på besøk ho de så må den opp[:)]
edit: må jo legge til at jeg ville ikke akkurat ha gjort det hvis dere er der en gang i året liksom,men er dere "ofte" på besøk så synes jeg dere kan kjøpe en grind som ikke ødelegger vegger osv til de[;)]

eg ville aldri bedt noen vi var hos en gang i blandt om å sette opp grind. då sitter eg heller å passer på hele tiden eller bruker meg sjølv som grind framfor trappen:p

Jeg hadde aldri bedt noen i familien/venner å sette opp grind pga MINE unger. De grindene er stygge og tar plass, og ikke noe jeg ville hatt i hjemmet mitt hvis jeg ikke måtte. Regner med at folk uten (små) barn tenker det samme.

Husker søstra til sambo omtrent krevde det hos oss. Jeg ble drit irritert.. Syns da at man må kunne passe på barnet mens man er der da, eventuelt sette foran et eller annet (legge ned en stol, tørkestativ..noe finnes der).. Nå som jeg har fått barn sjøl, så klarer jeg ikke få meg til å kreve noe sånt hos noen.. Syns det blir litt for mye da... Men det er meg..

Ok, vi er der ofte mer en en gang iblandt da de bor bare 10 min fra oss[:)] Men jeg også tenkte på noe som ikke lager hull i veggen deres, vil jo ikke ødelegge den akuratt! Smån er klatrer jo over sånne ting som kister, og klestativ river han bare bort.. Så må være grind av noe slag ja [:)]

ORIGINAL: majo88

eg ville aldri bedt noen vi var hos en gang i blandt om å sette opp grind. då sitter eg heller å passer på hele tiden eller bruker meg sjølv som grind framfor trappen:p

Samme her..:)

ORIGINAL: Cathrine_86

ORIGINAL: WZ

Vi har en sånn som vi har med på besøk der det ikke er grind..

http://www.fakkelmannen.no/index.php?nr=90&case=4&id=109&idkategori=53&startrow=

Den der var smart[:D]

Jeg har aldri turt og bedt eller krevd de om noe! Sambo får ta seg av det, de har selv hatt små barn som nå er 5 og 7 år, så de skjønner sikkert tankegangen vår[:)] 

Ja, den er helt genial. Setter ikke merke, og er minimal sammenlagt.

Hadde spurt om det var greit at vi kjøpte en og satt opp om det var greit for de ja..hvertfall om dere er der veldig ofte og de passer ungen(e) ofte [:)]

Hadde jo skaffet meg det selv om jeg var ho, men ikke alle som tenker på det kanskje[;)]

Må legge til at jeg syns man kan kreve det hos familie, så lenge man er der ganske ofte da..[;)] ikke hos venner!

Jeg hadde forklart mine tanker og håpte til at det førte til en dialog om dette, og forhåpentligvis en løsning.

Jeg hadde blitt sur om noen hadde krevd at vi skulle sette opp grind i vårt hus, som sagt over her så er de ikke noe pene og setter stygge merker i veggen. Hadde ikke sagt noe om noen hadde hatt med seg en sånn reisegrind da, dersom den ikke laget merker i veggen såklart.
Har selv en datter som nå er 3, når vi hadde henne med noen steder passet vi alltid på henne så hun ikke skulle falle ned noen steder så liksom ikke på det som noe stort problem.

ORIGINAL: iQra

Jeg hadde blitt sur om noen hadde krevd at vi skulle sette opp grind i vårt hus, som sagt over her så er de ikke noe pene og setter stygge merker i veggen. Hadde ikke sagt noe om noen hadde hatt med seg en sånn reisegrind da, dersom den ikke laget merker i veggen såklart.
Har selv en datter som nå er 3, når vi hadde henne med noen steder passet vi alltid på henne så hun ikke skulle falle ned noen steder så liksom ikke på det som noe stort problem.

Tenkte mest på sånne som man ikke skrur i veggen, sånn som det er linka til ovenfor her et sted. Vil jo ikke kreve at folk skal få ødelagt veggene sine [:)] Men har fått et tips om sånn reisegrind uten veggfeste, så blir nok å kjøpe det ja[:)] Så har vi den bare med/har den stående hos dem når vi er der[:)]

ORIGINAL: Cathrine_86

ORIGINAL: iQra

Tenkte mest på sånne som man ikke skrur i veggen, sånn som det er linka til ovenfor her et sted. Vil jo ikke kreve at folk skal få ødelagt veggene sine [:)] Men har fått et tips om sånn reisegrind uten veggfeste, så blir nok å kjøpe det ja[:)] Så har vi den bare med/har den stående hos dem når vi er der[:)]

Jeg er supersær når det kommer til huset mitt, så hadde sikkert blitt grinete for en som ikke var sammenleggbar og som ble tatt med hjem hver gang også[8D]

Men må si at den det var linket til over her var skikkelig smart, blir jo nesten som å ta med seg en reiseseng. og som sagt hadde jeg ikke reagert på om noen hadde spurt om å få sette opp en sånn men de var her[:)]

Back
Topp