Er det flest gutter eller jenter i familien deres?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
På min side er det 3 gutter og 2 jenter.
På mannens side er det 7 jenter og 4 gutter.
Holder foreløpig en knapp på gutt her

Flest gutter! Jeg har selv to så nå krysser hele familiene fingrene på en jente [emoji23]

Vi har nesten bare jenter i min familie. Jeg var helt sikker på at jeg også skulle få gutt sist gang. Men det var jammen meg familiens første gutt på lenge. Denne gangen derimot, venter vi jente. [emoji4]

Jeg tror det er en liten jente. Vi har allerede en storebror.
Ellers så er fordelingen på mannen og meg, 2 brødre og 4 søstre.

Jeg har 5 brødre:) (eneste jente og yngst). Jeg er tante til 2 jenter og 3 gutter. Samboeren min er enebarn.

Mest gutter her ja

Tror det er både en gutt og en jente [emoji177] Fra før har vi to gutter og ei jente. Fryktelig spent på om OUL etterhvert viser at jeg har rett på kjønn!

Tror det er jente :) Mannen tror det er gutt! Så vi er veldig spente her, men blir nok fra oss av lykke uansett! Veldig 50/50 både i min og mannens familie, kanskje noe overvekt av jenter.

Min side er det jevnt fordelt, på hans siden nesten bare gutter. Blir spennende å se hva vi ender med, han trur gutt. Jeg har ingen formening [emoji85]

På min side er vi nesten bare jenter, både min mor og far har flest søstre og jeg har bare søstre! Nå fikk jeg gutt sist.

Mannen min sin side er nesten bare menn/gutter. Har en veldig 50/50 følelse denne gangen, siden mennene dominerer på mannen sin side og damene på min side!

Foreløpig har foreldrene og svigerforeldrene mine til sammen sju barnebarn, og alle(!) er gutter.

Jeg har ingen formening om hvorvidt blobben er gutt eller jente, men er veldig spent på fasiten.

Brødrene til min samboer har tilsammen 3 gutter og 1 jente. De er selv 3 brødre. Så spent på hva vi får. Føler det kanskje blir guttemamma på meg også:) har ikke vært noe dårlig fram til nå... klarte ikke vente med oul så vi har bestilt time privat når jeg er i uke 16 :)

Tror lille i magen er en gutt! Er omtrent jevnt fordelt i familien her[emoji4]

I den nye generasjonen er det kun gutter [emoji13] men i min generasjon er det 5 jenter og 4 gutter [emoji5]

Jeg har en søster og sambo har en bror og en søster. Sammen har vi en av hver til nå. Har ingen magefølelse på denne. Men på de to andre ble det motsatt så kanskje magen ikke våger spå.

Mest jenter, og har en følelse på at denne også blir jente. Symptomene har ihvertfall vært ganske like :)

Har 50/50 når det er søsken, han har 4 søsre. Men blant deres barn er det flest jenter.. Eg krysser fingrene for en gutt! [emoji173]

Back
Topp