Er det flerne som skal ha planlagt ks?

Tipsy34

Forumet er livet
Hehe litt tidligt ute da, mn kjekt å lese om andre er i min situasjon og :) jeg skal ha planlagt ks, da jeg har får smalt bekken..har tatt de begge andre gangene også.

Jeg skal ha det. Alt gikk rett vest sist, så jeg tar ikke sjansen på noe annet. Ser fram til det.

Jeg skal ha planlagt pga 2 hastekeisersnitt bak meg, så jeg får ikke føde normalt igjen. Jeg gruer meg og syntes det er trist, men det viktigste er jo sikkerheten. Jeg hater keisersnitt, men må man, så må man.

fra appen :-)

Sniker fra mai 13. Jeg var førstegangsfødende så veit ikke hva jeg har gått glipp av. Men hadde pl.ks og syns det var helt i orden :) for min del så var det pga seteleie. Så en setefødsel var helt utelukket! Jeg var visst unntaket, men var så frisk og fin etterpå at dag nr 2 kunne jeg dratt hjem :) blei lenger pga amminga... gjør meg ingenting om det blir ks på neste heller! ;) og du har god tid på å forberede deg. Lykke til med svangerskapet og forestående ks :)

♡ Linn-Kristin ♡

Min første satt også bom fast med skuldrene. Håper vell på å kunne føde vaginalt. Selv om hele opplevelsen var et rent mareritt. Vi er heldige som har en gutt som lever nå i dag. Skal snakke litt med legen og jordmørdre for å fifnne ut hvordan vi gjør det.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Hadde keisersnitt forrige svangerskap grunnet svangerskapsforgiftning. Syntes ks var en helt fantastisk opplevelse og jeg fikk ikke den følelsen av at jeg ble snytt for noe, heldigvis. Det viktigste for meg der og da og nå i ettertid var at alt gikk så fint.

Men denne gangen må jeg innrømme at jeg håper svangerskapsforgiftningen kan holde seg unna, og at jeg kan føde vaginalt. For en fantastisk opplevelse det også må være.
:love7

Back
Topp