Er det flere uten tenner?

Aravis

Elsker forumet
Ja, her har TH FORTSATT ikke fått noen tenner. Og han er 1 år i dag..

Flere som ikke har fått?

Her har vi fått en tann, kom for ca 2 uker siden...
Men ikke bekymre deg, tennene kommer etterhvert[;)] Eldste jenta mi fikk ikke første tann før ho var 16 mnd...

jeg har en gutt uten tenner, blir 1 år 23.september!
- Men helsesøstra vår sa at det var egentli bare bra, for da var det mindre sjangs for at han fikk hull i tennene, siden melketennene tåler veldig lite ;)

Ingen tenner her heller... Jo senere de kommer jo lenger varer de[8D] Hørte om ei som var tannløs helt til 2 års dagen sin :S Håper nå snuppa har fått noen tenner før da... hehe!

Godt å høre det er flere [8D] TROR jeg kjenner noe i gommen hans nå.. Men, det ser vi etterhvert [:)]

Snuppa her har fått to, og de kom like etter hun var 10 mnd. Tror det er flere på gang nå, har vært litt sutrete i noen dager nå.
Men slapp av, de kommer når de kommer[;)]

Her har vi fått to tenner :)
Og de venta vi lenge på - trodde de var rett rundt hjørnet fra hun var ca 4 mnd, for hun hadde alle symptomer... Men de kom ved 8/9 mnd...
Og nå er vi der igjen - og har vært det i flere uker... Hihi... De tennene er ikke lette å forstå seg på...

trodde aldri sander skulle få tenner, men plutselig har det dukka opp 7 stk :D

ikke noe å trakte etter synes nå jeg, her har vi ti, og for et styr å få pussa...[8|]

ORIGINAL: Molly80

ikke noe å trakte etter synes nå jeg, her har vi ti, og for et styr å få pussa...[8|]

Ja! Det er et helsike! [:'(]

ORIGINAL: Molly80

Enig, det er ett såre strev å få kommet inn i munnen med kosten på den gutten[8D]

Tannløs her og. [:)] Storesnuppa var 14 mnd da første tanna kom, så vi må nok vente litt til denne gangen og. [8D]

Er ikke helt tannløs, men har 2 tenner nede. De fikk hun når hun var 7mnd. Hun er nå snart 11mnd, men har ikke dukket opp flere enda. Hun er veldig hoven i gommen oppe, så regner med at de 2 fortenne oppe bryter gjennom snart.

Ingen tenner her heller..Han ble 1 år 2 september

eldstemann var helt tannløs på 1årsdagen. nå ligger hu helt normalt an med tenner:) så ikke fortvil, gled deg heller over alle våkennettene du har sluppet unna pga tenner[:D]

Back
Topp