Er det flere som

NerdyGirl

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Har veldig varm kropp/hud, men fryser allikevel?

Ja! Særlig om natta! Sambo sier jeg er kokvarm, men jeg fryser skikkelig og har gåsehud.

Jaah, fryser ikke bare litt heller ^^, føler meg så fjong med raggsokker til kveldskosen :)

Jeg jeg er glodvarm når vi skal legge oss, så min elskling orker ikke engang å ligge nære meg :p
Men ellers er jeg faktisk ganske så frysen på dagene

Jaaa!! Kalde hender og fryser hele tiden. Samboeren svetter, mens jeg fyrer i ovnen og ligger pleddet ;) Rart å være kald inni og varm utenpå!

huden min er glovarm, fryser mye mot kvelden, og ligger med 2 dyner om natten. Kald på hendene og føttene faktisk.

Opp og ned hele tiden.. Jentene på jobben skjønte jeg var gravid allerede i går... Konstant doflying og hetetokter

Lett blanding av hetetokter og frysninger. Pleier å ha undertrøye i ull under uniformen på jobb, men det blir til tider litt for varmt. Tar jeg den av, fryser jeg. Henda og føttene er istapper! :D

Jeg fryser om dagen og svetter om natta :P

Ligger as we speak under to pledd på sofaen med fyr i peisen!! Sambo sitter i t-skjorte og hunden ligger i yttergangen for der er d kaldere ;)

Ja! Særlig om natta! Sambo sier jeg er kokvarm, men jeg fryser skikkelig og har gåsehud.
Samme her! Gubben sier at jeg er glodheit å ta på (no phun intended), men jeg hutrer og fryser uansett :p

Back
Topp