Er det flere som... ?!

Mæddis88

Flørter med forumet
Hei! Er kanskje litt merkelig, men når jeg ligger på ryggen, så kjenner jeg at det er hardt på venstre side av magen. Virker som om fosteret ligger på den siden. Hmm! Husker ikke noe fra forje sv.skap, så da blir det vanskelig å sammenligne. Hvis jeg legger håndflaten min på den siden av magen, så kjenner jeg noen spark i ny og ne, om det ikke er ren innbilning?! Hehe :-) Noen flere som merker at det er hardere på en side av magen og hvorfor? Kanskje helt vanlig, ikke vet jeg!

Jeg kjenner masse spark på venstresiden hvertfall

*Twixie* skrev:
Jeg kjenner masse spark på venstresiden hvertfall

Så bra! Da er jeg ikke alene :-) har en kul på venstre side og vet h*n ligger der, men bør den ikke være sentrert? Merkelig det her..

ikke for å ødelegge gleden:) men det kan åsså være tarmen for jeg har åsså det og har altid hatt mye mage greier så kjennes ofte ut som spark der men at det er tarmen. hadde faktisk for ett par år siden at jeg så det "sparka" tillome gjennom genseren holdt på å dø tenkete herregud hvis jeg er gravis så hvor lengt er jeg på vei. varte lenge. "sparkene"  men var ikke gravid og legen sa at tarmene kan ha så kraftige bevegelser at man faktisk ser det på utsiden. det var som å se en fot sparke ut. man er kanskje litt små forstoppa og sånt så det kjenner man der at det er hardt på siden. men kan være babyen åsså veldig lik følelse i begynnelsen:)

Hvor langt er du på vei da???
Tror både livmoren og hvordan babyen ligger kan gjøre at magen får rare usymetriske fasonger på magen, husker magen min var "skeiv" når jeg gikk med guttungen hvertfall, og med den jeg mistet var magen mye hardere på høyre side....

Denne gangen har jeg ikke lagt merke til noen forandringer ennå, litt tidlig.......

Jeg er snart 14 uker på vei og 2. gangs fødende.

Jeg vet ikke hva det er, men skal på ul på torsdag, så får vel svar da! Har hatt veldig løs mage de siste dagene, og sparkene har vært der uansett. Men, kan jo selvfølgelig være tarmen også.

Vi får vel bare vente å se :-) Gleder meg maks til ul!! Ymse <3

Det blir gøy....

Back
Topp