Er det flere som pendler?

Lilleimagen

Flørter med forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Jeg pendler ca 160km totalt til/fra jobb hver dag (80km hver vei). Er 13+1 nå og merker allerede at dette tar veldig på kreftene nå når det ikke «bare er meg» lengre. Jeg orker ikke å gjøre noe på kveldene og vil helst bare legge meg og sove fra jeg kommer hjem til jeg må opp 04:45 dagen etter. Er det noen andre som har erfaring med dette? Og eventuelt hva gjør dere for å lette på dette?
 
Det var langt ja! Ikke rart du blir tappet med den reiselengden der.. (selv uten graviditet)
Hm.. blir ikke det en utfordring senere når den lille skal i bhg?

Vel.. jeg går 1,2 time sammenlagt daglig til/fra stasjonen. Så får beveget meg litt.
 
Pendlet 11 mil pr vei når jeg gikk med førstemann. Gjorde det fram til uke 32. Det var tungt, etterhvert ubehagelig når magen ble større!
Dessverre ikke noen tips. Er begrenset med muligheter inni bilen, Hehe.
 
Pendler ikke så langt som deg, pendler 8 mil hver vei, men jobber "bare" 70%. Sliter på kreftene kjenner jeg. Har ingen gode tips eller råd, men jeg prøver å utnytte tiden i bilen med litt koselig musikk og kansje noen druer ( veldig cravings på druer) :P
 
Har lite tips annet en å for eks vere litt sykemeldt sånn at du gjerne kan begynne litt seinere eller ha en dag fri innimellom.
Ellers vil jeg prøvd å gjort bilturene så gode som mulig. For eks med lydbok. Ingen mulighet for å kjøre i lag med noen sånn at dere kan dele på kjøringen?
 
Back
Topp