Er det flere som mister symptomer?

håp81

Andre møte med forumet
med fare for å høre hysterisk ut:  :-)
jeg er ca 9 uker på vei, og føler jeg har mistet symptomene... kjenner ingen stikninger i magen lenger, er ikke oppblåst, og føler generelt at jeg ikke er gravid.
Er det flere som har det slik?
Hvis vi klemmer nederst på magen, skal jeg kjenne noe da? eller er det for tidli?

jeg er 8+0 idag, jeg har slitt med masse kvalme og kjempeømme bryster og stikninger hele tiden, men nå den siste uken er jeg bare litt kvalm. Er litt øm i brystene enda, men føler generelt jeg har mistet synptomene jeg også. Ikke kjekt, så vet godt hvordan du har det! Men vi får krysse fingrene for det er visst vanlig å miste symptomene rundt uke 9 :) Det er også vanlig at de kommer og går, så alt går nok bra :) 

Det er normalt at symptomene begynner å avta rundt uke 9 sa legen min sist jeg var gravid! Stemte ganske bra med meg :-) Betyr ikke at det er noe galt for det ;-)
Og slapp av, snart dukker det opp nye!! Som feks ligamentsmerter, hodepine osv

Off ja, jeg har også gått å kjennt på den samme følelsen i dag og i går
-føler meg plutselig ikke så gravid lenger..

Håper at det bare er psyken som spiller meg et lite puss, i og med at jeg går rundt og er veldig nervøs for ultralyden i morgen..

Det er ganske normalt ja.. Jeg har sånn bølgedaler. En dag er jeg ufattelig trett og uggen, neste dag har jeg massevis av energi. Alt etter hva jeg gjør utav dagen selv kjennes det ut som.
Var slik sist også. Uke 6+1 satt uvelheten som en skudd, og samme denne gangen. Men nå vet jeg hvordan jeg skal gjøre for å holde meg i noenlunde grei form, så da føler jeg meg litt bedre denne gangen.

Her går det også opp og ned. Noen dager er det nesten så jeg må minne meg selv på at jeg er gravid, mens jeg andre dager er kvalm, uggen, slapp, har ondt både hist og her og syns litt synd på meg selv.
Jevnt over vil det nok være slik at de symptomene vi har i starten vil gå over noen uker ut i graviditeten og erstattes av nye plager og vondter

Håper jeg mister dem snart! :P Neida..

Har vært veldig kvalm siden uke 6, mye stikninger i magen og hodepine.

Stikningene er det nå veldig lite av og hodepine har jeg sjeldent..

Kvalmen derimor har vært helt ekstrem hver eneste dag, men nå begynner den å gå over, tror jeg (bank i bordet). Har ikke kastet opp på 2 dager!! :-)

hellu! :) ja er helt normalt. jeg mista mine og i starten av uke 9 og det er så deilig :)
inne på "min side" får en jo sånn liten melding hver dag. og i uke 9 sto det at sympomene kunne forsvinne og at en kanskje ikke føle seg så gravid lengre, så er helt normalt. symptomene forsvinner mellom uke 9 og 12 som regel :)

nyt din symptomfri periode :)

Back
Topp