Er det flere som meg med 2 barn?

Mammate.AYTL

Forelsket i forumet
som har utrolig lyst på nr 3men tenker slik: nå har jeg vært så heldig med disse 2 jeg har er det større sjans for at kanskje i dette tilfelle ikke alle gode ting er 3? skjønner dere hva jeg mener? jeg har vært gravid 5 ganger mista 3 å 2 velskapte nydelige prinsseser har jeg.  kjenner jeg er supr redd men likevell har jeg så lyst på et barn til.

ikke noe med saken å gjøre.. (jeg har bare 1 barn)
MEN jeg må bare få si at du har utrolig fine prinsesser [:)] herlig hår [:)]

Hadde ingen planer om en 3 mann, men nå har vi 3  skjønne gutter! koser oss[:)]

Jeg tenkte sånn, nå har vi to skjønne velskapte unger, og det holder igrunn for oss.

Men, tankene forandret seg, og vi stupte i det, er nå gravid med nummer 3.

Jeg har også tenk slik, men fant ut at jeg måtte bare skyve den tanken bort. Vi har to nydelig perfekte unger, og er nå gravid med nr 3 [:)]

er godt å høre at fler tenker slik(ikke missforstå) å godt å se at dere hiver dere ut i det[:)] jeg har så lyst.... det passer jo egentelig så bra å nå...  

ORIGINAL: lima87

ikke noe med saken å gjøre.. (jeg har bare 1 barn)
MEN jeg må bare få si at du har utrolig fine prinsesser [:)] herlig hår [:)]

tusen takk for det[:D]

Må bare si WOW for et nydelig hår jenta di har på bildet nede til høyre i signaturen din!!!!![:)][:)][:)] DE korketrekkerene og den fargen!![:)]

Samboeren min tenker litt slik...
Han synes det har gått så utrolig lett med de 2 vi har, og venter vel bare på smellet...[&:]

Jeg er bare ferdig, enkelt og greit[;)]

Vi var veldig fornøyd med 3 !! [:D] Men venter nå nr 4.. [8D]
Jeg tenker sånn; Viss du virkelig har veldig lyst på nr 3 , så gjør det !!!! Heller det enn å angre om noen år..
Har møtt på mange som sier i godt voksen alder at de kunne tenkt seg en til og angret på at de ikke gjorde det...
You go girl !!!! [;)][:D][:D][:D]  

Jeg har snart TRE barn *heldig* [:D]

Back
Topp