Er det flere som kun har morgenkvalme?

Gravidmednr.4

Betatt av forumet
Vårspirene 2021
Jeg er kvalm hver morgen, og har vært det de siste 4-5 dagene. Men etter et par timer er det nesten borte. Noen morgener er bedre/værre enn andre- men det gir seg alltid etter kort tid. Kan være uggen av og på utover dagen, men ikke direkte kvalm slik jeg er på morgenen. Flere som har det sånn?o_O
 
Jeg har egt få symptomer. Men de gangene er uggen er det enten ettermiddag eller sent på kvelden :hungover::hilarious:
 
Jeg er sånn :) mest uggen før frokost, og ellers når jeg nærmer meg mattid, ellers er jeg bare småuggen :) stooor forskjell fra superkvalme døgnet rundt sist! Hatt guttefølese hele veien og det forsterker mistanken mine mtp+p jente sist :)
 
Nei, her er jeg definitivt verst på kveldene :depressed:er småkvalm hele døgnet, men kveldene er pyton.
 
Har det heile døgnet :/
 
Hele dagen kvalme her. Men varierer litt fra dag til dag, noen dager uggen, andre skikkelig ille :yuck:
 
Jeg er litt kvalm før frokost og litt uggen og uvel før måltider og når jeg er sliten i løpet av dagen.
 
Hele døgnet før fra uke 5-8, nå kan det komme en liten kvalmebølge på kvelden et par ganger i uken. (Er 9+4).
 
Back
Topp