er det flere som ikke

Mammat4sesser

Gift med forumet
har handlet noe til bebisen enda?
Her har jeg ikke kjopt saa mye som en sokk.. hehe
Sambo synes rett og slett det er for tidlig... Sist hadde jeg handlet masse innen den tiden her.. Til og med vogn.. hehe
Skal i veien aa hente sprinkel seng og vugge i morgen da,som jeg skal kjope av venninna mi. Er jo helt nytt saa.. Sprinkelsenga er brukt i 10 mnd (skal kjope ny madrass til den siden madrassen er brukt av to barn) og vugga er brukt i kun 2 mnd.. gleder meg litt til aa hente det

nei, då er vi to! Eg har heller ikkje kjøpt så mykje som en sokk! Må vel snart begynne å forske på vogn iallefall, om ikkje anna! :)

Da er jeg kanskje den eneste av oss 3 hittil som har kjøpt inn nesten alt :p hihi

Er første gangsgravid og gleder meg utrolig mye til bebisen kommer[:D][:D]

Jeg har heller ikke kjøpt noe som helst, har heller ikke den store lysta, enda...har gooood tid enda [:)][:D]

ORIGINAL: Weronix

nei, då er vi to! Eg har heller ikkje kjøpt så mykje som en sokk! Må vel snart begynne å forske på vogn iallefall, om ikkje anna! :)

vi skal paa ul paa torsdag og da SKAL vi i veien aa handle noe i allefall.. ikke bonn.. hehe [;)]  maa jo kjope bittelitt syns jeg..
maa vel prove ut vogner snart oxo [:)]

ORIGINAL: Diddij

Jeg har heller ikke kjøpt noe som helst, har heller ikke den store lysta, enda...har gooood tid enda [:)][:D]

ja,er en goooood stund igjen av svangerskapet saa haster jo ikke helt enda [;)]
jeg har tittet bittelitt,men ikke kjopt noe enda... vil vite kjonnet helt sikkert forst [;)]

ORIGINAL: Ungmamma90

Da er jeg kanskje den eneste av oss 3 hittil som har kjøpt inn nesten alt :p hihi

Er første gangsgravid og gleder meg utrolig mye til bebisen kommer[:D][:D]

he he... jeg var oxo tidlig ferdig m minste jenta.. var saa kos aa gaa aa handle inn [:D]
men,er dette jente saa er det ikke saa mye jeg trenger aa handle inn for har det meste fra for [:)]

Har bare handla til meg selv jeg, etterhvert som jeg har vokst ut av buksene mine :)
Men mamma strikker og syr :D

Har fått krabbeteppe, vognteppe, og så har hun sydd sengetøysett, sydd nytt trekk til en sprinkelseng-beskytter hun har fått av noen, brodert navnet til meg og bror på en pute vi har brukt da vi var små, som babyen skal få nå, strikket sparkebukse med fana-mønster på, og nå tror jeg sengetøysett nr 2 er på vei :)

Måtte minne henne på at det KAN jo hende de har tatt feil på UL, og at det ikke er en gutt likevel, sånn at det kanskje er fint å bruke litt nøytrale farger:) Selv er jeg jo veldig glad i kremfarger og lyse delikate toner, så det passer meg fint :)

Blik kanskje litt shopping etter påske nå, men jeg tror ikke jeg blir å ta av lappen og kaste kvitteringene på blått tøy enda! Har tenkt sånn på det men at de kan ta feil de siste par dagene, så jeg vil se det en gang til på 3D i mai først :)

ORIGINAL: Vugge

Jeg har heller ikke handlet noe :)
Dro og handlet en joggedress etter UL-timen men det er alt :)

Har ikke turt før jeg, men er vel tiden nå?..

Ja,du er jo snart 22 uker paa vei,saa kan nok begynne aa handle inn litt na ja [:)]
gleder meg til vi skal handle [:D]

ORIGINAL: Vugge

Jeg har heller ikke handlet noe :)
Dro og handlet en joggedress etter UL-timen men det er alt :)

Har ikke turt før jeg, men er vel tiden nå?..

Ja,du er jo snart 22 uker paa vei,saa kan nok begynne aa handle inn litt na ja
gleder meg til vi skal handle

Har ikke handlet noe men så har vi jo det meste fra før av. Men, hadde ikke handla noe da jeg var på dette stadiet med førstemann heller. 

Har ikke kjøpt noe enda vi heller[:)] 

har ikke kjøpt noe æ heller begynner vel ikke med det før i mai[;)]

Har ikke kjøpt en eneste ting, og skal heller ikek gjøre det før i mai eller noe..
Har lyst til å få bekreftet at det er ei jente før jeg handler jenteklær[8D]
Ellers har vi mye nøytralt og gutteklær...

Senga skal vi kjøpe etterhvert, men har i grunnen det meste fra lilletassen vår...
Merker at jeg har all verdens med tid[8D]

har kjøpt inn noen klesplagg etter ul og bestilt vogn [;)] men ellers så har jeg ikke noe mer.
men tenkte jeg skulle begynne litt nå, siden vi holder på å pusse opp hele det nye huset, og trenger alle nye møbler til hele huset også. så har mye som må gjørs frem til babyen komme. så haddet det vært litt herlig om vi kunne være ferdig før sommeren kommer, så vi kunne hvilt litt før termin[;)]

Har heller ikkje kjøpt noe enda,men så er det kun ei seng vi trenger,vi har alt annet etter
lille jenta vår[:)]

De store tingene er nesten i boks, vi har noe fra før, og andre ting overtar vi brukt.
Tøy har vi ikke mye av, så der er det en del innkjøp som må gjøres. Kjøpte ikke noe før UL, men da vi fikk en rimelig sikkerhet for at det er jente, kjøpte jeg et sett. Det blir nok noe nytt hver mnd, så blir det ikke så dyrt når prinsessa ankommer i august [:)]

Back
Topp