Er det flere som IKKE har ....

Ticket

Andre møte med forumet
stikninger i livmoren?? Er i uke 7 nå, og synes ikke jeg kjenner noe stikninger. Har kjent dette før når jeg har vært gravid, men ikke nå. Mulig at kvalmen og trøttheten overskygger det, og gjør at jeg ikke legger merke til det, men..

Jeg har det ikke hver dag, og nå egentlig ganske sjeldent.. Men er noen dager jeg plutselig kan kjenne disse stikkingene hele dagen..

Jeg har egentlig ikke kjent noe særlig stikking før nå, 8 uker på vei.. En gang i blant bare, men de siste dagene har det blitt mye mer.

Huff, kjenner jeg blir bekymret, tenk om livmora ikke vokser:( ergo at fosteret ikke vokser/ikke lever. Huh, ikke så enkelt å stole på at alt går bra når det har gått galt et par ganger før. Tolker alle tegn/ikke tegn. Må snart slutte:) Men klarer ikke å roe meg tror jeg, før jeg har vært på ul og sett at det er liv...

Har ikke det jeg heller. Og er glad til. Kan ikke huske at jeg hadde det forrige graviditet heller jeg,så tenker at alt er normalt:-)

Kan ikke si jeg har hatt det.. Merker dere det godt? Er førstegangsgravid..

Jeg har ikke noe stikkinger!? 
Kan ikke huske å ha hatt d på lenge... Er 10 uker
Så d er nok helt normalt:)

Har meir stikninger i puppa!! Livmora har roa seg, var meir stikninger i veke 5-6. Trur nok det er veldig individuelt :-)

Jeg har ikke hatt noe, og jeg fikk se et sprell levende foster på 9 uker i dag ;) Så du trenger ikke bekymre deg, bare vær glad du slipper! Husker fra forrige svangerskap at de ikke var så behagelige!

Takk for svar alle, godt å høre at alle er forskjellige og at det ikke trenger å bety at noe er galt i det hele tatt. Ha en fin dag alle sammen!!

Hei, j ble og litt bekymret her om dagen da j ik kjente noe stikking lenger, men husker å ha hatt fram til 7 uke, hvis j reiser m fort opp så kan d hende at det stikke litt, alt er individuel tror j:)

Nå skremmer dere meg her! :|
Har ikke hatt så mye som ett "stikk" i livmora i det hele tatt...
Men husker ikke at jeg kjente noe slikt med Snuppa heller, så håper det er normalt... :S

Lite med slikt her også. Hadde ikke noe spesielt med det med første heller.

Back
Topp