Er det flere som har

Hestejenta

Forumet er livet
Ungen under ribbeina?
Han her er helt kriminell synes jeg, kan ikke huske at de andre så konsekvent har ligget i mellom ribbein og lunger. Må jo omtrenr gå/sitte tilbakelent hele tiden for å få puste!emoticon
Får ikke bøyd meg framover for da er det akkurat som om han setter en fot i spenn mot ribbeina lissom... Gahhh godt det ikke er lenge igjen! 

skjønner hva du mener, det er ikke hele tiden sånn, men innimellom føler jeg han er helt oppi.

Skjønner godt hva du mener jeg også! Heldigvis ikke sånn hele tiden, men når han beveger seg (som virker som at er 80% av døgnet...) så er det opp mellom ribbeina og lungen han presser beina sine.. Skulle nesten tro foten ble fastklemt?? 

Bra det ikke er lenge igjen;-)

Han her er der nesten konsekvent, utrolig slitsomt, men noen uker til nå, så skal han få strekke de ordentlig ut! :-)

Her er det heller motsatt.. hun har kommet godt ned i bekkenet og jeg har konstant tissefølelse.. går på do men ingenting vil ut :( 

Heldigvis ikke så ille i ribbeina nå lengre :)

Men håper det snart er ferdig nå..

Jeg trodde lissom det ville bli bedre etter uke 36, for da skal jo magen egentlig synke ned, men neida, ikke her.
Slitsomt med sånn tissetrang også, uff, den siste tiden skal i hvertfall ikke være lett, det er helt sikkert! ;-)

Jaaaa,jeg vet akkurat åssen det er!! Fryktelig slitsomt!! Går bare hver dag og venter på at han skal synke ned så jeg kan puste og ikke minst sitte normalt igjen!! Det beste er jo faktisk og stå og gå for og få strekt ut,men da sier etterhvert korsrygg og bein takk for seg!!
Sikkert lett og si når man ikke er plaget,men jeg gleder meg til han heller plager blæra mi,for dette er skikkelig ubehagelig!!!

Sunshine_85 skrev:
Jaaaa,jeg vet akkurat åssen det er!! Fryktelig slitsomt!! Går bare hver dag og venter på at han skal synke ned så jeg kan puste og ikke minst sitte normalt igjen!! Det beste er jo faktisk og stå og gå for og få strekt ut,men da sier etterhvert korsrygg og bein takk for seg!!
Sikkert lett og si når man ikke er plaget,men jeg gleder meg til han heller plager blæra mi,for dette er skikkelig ubehagelig!!!

Akkurat sånn jeg har det også. emoticon

Back
Topp