Er det flere som har sendt søknad til Riksen/Ullevål i våres og som fortsatt venter på svar?

Enkefalos

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Min gyn søkte oss til IVF i midten av mars, og jeg vet om flere som sendte inn søknad i februar som har vært på forsamtale for lengst. Er det flere her som foreløpig venter og ikke har hørt noe? Jeg ringte etter en måneds tid for å sjekke at søknaden var mottatt, og det var den, men jeg synes bare det er litt rart at vi ikke har hørt noe. Kanskje de tok unna en del før sommeren og nå må resten vente til etter sommeren?

Jeg har ingen hast med å komme i gang med IVF før til høsten, men det hadde vært litt greit vite om det er flere i samme båt, eller om det har skjedd noe feil et sted :P

Ring og sjekk status :)

Vi ble henvist til Riksen i oktober og fikk forsamtale i februar. Så det tok litt tid desverre. Jeg ringte vel også etter en mnd tid og fikk vite at de hadde mottatt søknaden og at jeg var godkjent. Inkallelsen fikk vi vel ca 3 uker før samtalen mener jeg å huske.

Bra du ikke har noe hast, men det er utrolig slitsomt å ikke ha noen anelse om når man får komme inn. Du kan jo ringe og spørre hva ventetiden er sånn cirka slik at dere får en viss peiling :)

Ok, da tipper jeg egentlig at vi får forsamtale over sommeren, og at vi derfor ikke har hørt noe enda. Skal se om jeg får ringt dem og dobbeltsjekka. Takk for svar :)

Det er flere her inne på forum som har vært til forsamtale som ikke får komme inn før i august siden de stenger 4 uker i ferien. Så det hoper seg opp virker det som. Ring og spør så er du sikker, men jeg vil tro du må vente til over sommeren dessverre :(

Ok, da tipper jeg egentlig at vi får forsamtale over sommeren, og at vi derfor ikke har hørt noe enda. Skal se om jeg får ringt dem og dobbeltsjekka. Takk for svar :)

Siden vi som har vært til forsamtale i april og mai har fått ringebrev nå (og da får forsøk i august eller september) så vil jeg tippe at de har tatt en liten pause med nye forsamtaler til etter ferien sin. Så det ikke blir altfor lenge mellom forsamtale og ringebrevet. Jeg vet jo ikke altså. Det er lov til å ringe også. :)

Brevet kom i dag gitt! :D Forsamtale allerede på onsdag :eek:

WOW!!!' Det hadde jeg aldri trodd, men så fantastisk!! :D
Da er dere snart i gang med prosessen :)
Ja, det var jo helt eksepsjonelt fort! :eek: Kanskje de hadde fått en avbestilling eller noe? Jeg har jo fem Letrozolkurer igjen før vi ønsker å sette i gang med IVF, men veldig godt å være i gang og legge en plan :D (Håper ikke de regner med at man er klar til å begynne sånn på null komma niks..? :rolleyes: )

Så fint at dere har fått brev. Når man er godkjent for behandling ringer man inn den måneden/når man ønsker behandling, så det er ikke stress hvis dere vil vente noen måneder. :-)

Så fint at dere har fått brev. Når man er godkjent for behandling ringer man inn den måneden/når man ønsker behandling, så det er ikke stress hvis dere vil vente noen måneder. :-)
Oj, så bra det gikk så kjapt! Dere velger selv når dere vil starte behandlingen, innen 12 mnd :-)
Takk for svar :) Veldig godt å komme skikkelig i gang nå!

Lykke til!:)

Back
Topp