Er det flere som får eller skal ha Albyl-E i dette svangerskapet?

sarahandrea

Flørter med forumet
Jeg har fått beskjed om å starte med albyl-E denne gangen på grunn av svangerskapsforgiftning og at lillegutt sluttet å vokse i forrige svangerskap. Er der det flere som skal gå på det? Har hørt at man kan spotte litt av de tablettene?[emoji4]
 
Titter inn fra Juni, jeg bruker albyl-E for å forhindre svangerskapsforgiftning, har ikke opplevd noe spotting :)
 
Sniker også fra juni. Går på albyl-e (eller acetylsalisylsyre da de ikke hadde albyl-e i riktig dose), og har heller ikke opplevd spotting. Får det for å forebygge morkakesvikt.
 
Sniker også fra juni. Går på albyl-e (eller acetylsalisylsyre da de ikke hadde albyl-e i riktig dose), og har heller ikke opplevd spotting. Får det for å forebygge morkakesvikt.

Så herlig! Da kan det være at jeg faktisk har blitt feilinformert, og det er jo helt supert syns jeg. Hehe! Kan jeg spørre når dere startet på dem? :)
 
Så herlig! Da kan det være at jeg faktisk har blitt feilinformert, og det er jo helt supert syns jeg. Hehe! Kan jeg spørre når dere startet på dem? :)

En kan ha økt blødningstendens med blodfortynnende, men ikke alle opplever det heldigvis. De fleste jeg har snakket med har sluppet unna. :)

Jeg starta i uke 11.
 
Spotting relatert til bruk av blodtynnande vil i såfall vere harmlause slimhinne-blødningar. Nokon opplever å blø lettare naseblod når ein pussar nasen, f.eks, eller å blø meir enn forventa ved små risp/kutt. Albyl E er jo også ein "lettvektar"-blodtynnande, blødningstendensen er større ved td. Marevan eller Klexane/Fragmin.
 
Takk for svar altså! :) Nå ble jeg roligere både i forhold til spotting og det å starte tidlig på dem:)

Jeg tror det er veeeeldig lite fare for å gå på dem tidlig altså! Ser selv bare på det som en fordel, er jo ofte noe de setter på folk som har mistet flere ganger før [emoji1] Lykke til[emoji173]️
 
Jeg har gått på fragmin siden 2+0 grunnet prøverør. Vet ikke hvor lenge jeg skal bruke det, men antar det blir en stund.
 
Jeg skal også gå på fragmin under graviditeten, så får ringe legen i morgen. Vet ikke når jeg må starte... [emoji849]
 
Back
Topp