Er det flere som er sykmeldt?

2gutter1nurk

Flørter med forumet
Hvordan er formen, er du i full jobb, eller sykmeldt?

Delvis, aktiv, helt?

Hvorfor eventuelt om du vil fortelle?

Jeg ble sykmeldt 100% under en uke etter positiv test. Var enda i 6 uke når det skjedde.

Skulle så inderlig vært på jobb, og håper at det kan tilrettelegges slik at jeg kan være der litt fremover.

Jeg har fått påvist bekkenløsning med gangvansker, og går til fysio fast for å trene bekkenet.

Jeg er sykemeldt en uke pga. svimmel, slapp og KVALM hele tiden! skal på jobb igjen neste uke er planen, men begynner egentlig å miste håpet for om jeg kommer meg til da. Er kun 8,5 uke på vei... Er noe dritt å ikke ha en kropp som fungerer som vanlig....

Jeg er sykemeldt og skal over på svangerskapspenger når sykemeldingen er over.
Jeg jobber som lærling i barnehage, og jeg takler ikke stresset og støyen der. Klarer heller ikke å kombinere jobb med barn, skole og barna hjemme. Blir for mye unger rett og slett - så jeg blir bare kjempestressa av hele greia.

Får mye kynnere av alt stresset, og har en forhistorie med mye MYE vonde kynnere, og generellt mye "tøv" i mine svangerskap - og vi ser at det beste er at jeg holder meg mest mulig i ro hjemme.

Jeg jobber 100%,og håper jeg kan fortsette med det til permisjonen starter

rock on skrev:

Mee too! :-)

Jeg er sykemeldt denne uken og neste. Kvalmen kom før jeg visste at jeg var gravid og har vært ille hele veien. På mandag kastet jeg opp så mye at jeg måtte dra hjem igjen. Håper det gir seg snart for det er utrolig kjipt å være hjemme. Jeg storkoser meg på jobb!

Er sykemeldt 100% og har vært det i 3 uker nå. Er kvalm hele tiden og de siste to ukene har jeg kastet opp hver dag. Slitsomt synes jeg! Har sprengt blodkar på det ene øyet også pga spyinga! Håper virkelig det går over snart, begynner å bli mektig lei!

Vært sykmeldt 100 % i to uker og har nå jobbet 50 % denne uka, for å prøve det.

Grunnen er sterk hodepine som aldri slipper taket, svimmelhet og generelt uvel. Med en stressende jobb med mye ansvar, så er det e n dårlig kombinasjon i tillegg til at vi har  et stort hus og to barn som må følges opp. Jeg kan ikke legge meg på sofaen når jeg kommer hjem fra jobb...

Jeg elsker jobben min, og prøver alt jeg kan for å kunne jobbe litt og kanskje øke etterhvert.

Er i full jobb. Hadde bekken problemer i de 2 forrige svangerskapene og ble sykemeldt tidlig siden jeg omtrent ikke klarte og gå. Håper jeg kan jobbe lenger denne gangen for blir så kjedelig i lengden å gå hjemme.

rock on skrev:

Samme her

*2nydeligejenter* skrev:
Er i full jobb. Hadde bekken problemer i de 2 forrige svangerskapene og ble sykemeldt tidlig siden jeg omtrent ikke klarte og gå. Håper jeg kan jobbe lenger denne gangen for blir så kjedelig i lengden å gå hjemme.

Ja, det er jo nettopp det. Det blir KNALL kjedelig å gå hjemme helt til midten av mai.

Får jo ikke gjort noe særlig hjemme heller, så ja...

Back
Topp