Er det flere her?

2små

Forelsket i forumet
Som gruer seg litt til å fortelle den store nyheten til venner og familie. Jeg gruer meg litt, ikke fordi jeg har noe å grue meg til, jeg vet de kommer til å hoppe av glede, men jeg synes altså det er en smule kleint. Får helt noja hver gang jeg har tenkt å fortelle, så tenker jeg at jeg venter til neste gang.. Ingen av de kommende besteforeldrene eller tanter/onkler vet noe ennå:p
Har en fra før så det er jo ventet at nr 2 snart kommer:p

Jeg gruet meg til oldeforeldre, så besteforeldrene fikk fortelle til de :p Resten av familien hadde allerede skjønt det så var ikke no stress å fortelle de det hehe

Sist grudde jeg til å fortelle pappa, for jeg trodde ikke han kom til å bli hoppende glad akkurat. Svigers var jeg litt nervøs for, men det gikk bare bra. :)

Denne gangen gleder jeg meg bare, for jeg vet alle kommer til å bli kjempeglade, og det blir godt å endelig kunne være åpen om det. :)

Som gruer seg litt til å fortelle den store nyheten til venner og familie. Jeg gruer meg litt, ikke fordi jeg har noe å grue meg til, jeg vet de kommer til å hoppe av glede, men jeg synes altså det er en smule kleint. Får helt noja hver gang jeg har tenkt å fortelle, så tenker jeg at jeg venter til neste gang.. Ingen av de kommende besteforeldrene eller tanter/onkler vet noe ennå:p
Ja veldig :-o dette er nr 4 og tror egentlig alle i familien tenker at vi er ferdig med baby :-/ så det blir spennende,er forberedt på negative reaksjoner,spesielt fra søstra mi.......

Jeg er også forberedt på negative kommentarer siden dette er nr.4....og at folk rundomkring forventer en jente nå siden vi har 3 gutter....orker ikke høre et ord om det egentlig!

Jeg gruer meg fordi vi allerede har tre, og regner med en del reaksjoner på at vi blir fler.

Nr 4 her også, og er også redd for negative eller teite kommentarer! Glad vi fikk jente sist, så de ikke tror det er derfor vi får en til :p Fikk kommentarer om det med nr 3, at vi liksom prøvde for å få ei jente! Kjønn er helt ubetydelig for meg. Ønsker bare en frisk baby <3
Jeg er også forberedt på negative kommentarer siden dette er nr.4....og at folk rundomkring forventer en jente nå siden vi har 3 gutter....orker ikke høre et ord om det egentlig!
Nr

Tre gutter her og, i tillegg til at mannen har en gutt fra før. Håper for babyen sin del at dette også er gutt. Orker ikke alle kommentarene. Kommer til å respondere rimelig kjapt om noen kommenterer at vi får flere pga kjønn

Gruer meg og gruer meg... Vet jo folk vil bli veldig glade, fikk bevis på det da vi fortalte svigermor i dag, men jeg synes det er utrolig kleint. Liker ikke å fortelle sånne ting generelt, er sikkert litt sær. Egentlig litt overrasket over at jeg driver og holder på det, hadde på en måte trodd jeg ville fortelle til alle med en gang.

Gruer meg og gruer meg... Vet jo folk vil bli veldig glade, fikk bevis på det da vi fortalte svigermor i dag, men jeg synes det er utrolig kleint. Liker ikke å fortelle sånne ting generelt, er sikkert litt sær. Egentlig litt overrasket over at jeg driver og holder på det, hadde på en måte trodd jeg ville fortelle til alle med en gang.
Samme her. Er så vanskelig å få inn i en samtale og kleint som du sier. Også blir jeg like overrasket hver gang over hvor glad folk blir.

Bra vi er fler da, for jeg synes også det er litt kleint:p grudde meg veldig med å si det med førstemann, men da var jeg vare 20 år. Nå maser jo alle om at vi må få neste, så gruer meg jo bare fordi det er kleint:p vet jeg er rar

Godt vi er flere rare sammen :-) Må ringe og fortelle til foreldre og søsken i dag, siden ganske mange her vi bor kommer til å få greie på det i løpet av kort tid. Har utsatt flere ganger nå i formiddag.

Jeg sliter med å ta opp tlf til den kommende oldemor, for jeg vet at da får resten av verden vite det raskt. Vet hun gleder seg, ikke det det står på - men jeg føler meg slettes ikke gravid selv om jeg har sett nurket 2 ganger

Syns ikke det var ille å fortelle det til familien, men gruer meg til "hele bygda" får vite det. Ser for meg en del baksnakking :p

Ja veldig :-o dette er nr 4 og tror egentlig alle i familien tenker at vi er ferdig med baby :-/ så det blir spennende,er forberedt på negative reaksjoner,spesielt fra søstra mi.......
Jeg gruer meg fordi vi allerede har tre, og regner med en del reaksjoner på at vi blir fler.
Nr 4 her også, og er også redd for negative eller teite kommentarer! Glad vi fikk jente sist, så de ikke tror det er derfor vi får en til :p Fikk kommentarer om det med nr 3, at vi liksom prøvde for å få ei jente! Kjønn er helt ubetydelig for meg. Ønsker bare en frisk baby <3
Nr
Ser dere har samme tanker som meg.... Men men går nok bra ;-)

Vi har ikke fortalt det til min arbeidsplass, er innlagt med hypermesis så slipper å forholde meg til det atm. Men grunnen er som andre (heldivis) har nevnt....jeg er litt sær....syns det er utrolig kleint.. slik var det også med nr 1....familie og nære venner har fått vite det, de merket jo fort at formen min ikke var så heldig så de la sammen to og to..heldivis.hehe

Samme her. Var kleint med nr1 også. Nå venter de jo bare på nr2. Maser og hinter hele tiden. Så blir nok ikke så sjokka når vi forteller... Men er noe med det likevel :p

Back
Topp