Er det flere her som har lav mage,er i uke 32+5??

ninamerete

Flørter med forumet
Hei jeg har fått veldig lav mage i løpet av et par uker,var hos jordmor i dag og hun trodde at jeg ikke kom til å gå til termin som er 12 jan. Er det noen her som hr lav mage og har gått til termin????

Jeg synes magen har seget litt ned i det siste, og jormor kommenterte det også. Sist gang seg magen ned noen dager før han kom, men han kom 5 uker før termin. Jeg håper det ikke har sammenheng denne gangen.

Jm sier mye rart og det er iallefall veldig dumt å gå rundt å håpe på det for det er jo veldig kjedelig om du da går laNgt over :)

Syns og i grunn at jeg har fått en litt lavere mage den siste uka... men kjenner enda bevegelse langt oppe, men nå er han veldi lang og jeg veldi kort da:P hehe... å så ligger han me hode ned og bruker å stikke ropma ut på magen:P men føler magen har sunket fordeom....

Synes magen her har sunket de siste dagene, han ligger langt nede, men tror fortsatt termin eller overtid som med storebror :)

Jeg går med magen "mellom beina" føles slik værtfall :P Fikk lav mage sist i uke 37 er bare i uke 30 nå :O Fødte 3 dager før termin med førstemann. Håper virkelig ikke han her kommer før vi er over på det nye året!

Her er magen fortsatt høy. Fikk også beskjed av jm i uke 38 eller noe aånt at nå kommer han snart, men han kom i uke 41+3 så er ikke alltid de jm har helt rett

Här har magen också gått från högre läge till mera "häng":-)
Var hos jordmor för en vecka sedan, och hon menade inte att det skulle ha något att säga - så jag satsar på att vår lille bille kommer efter nyåret!

Jeg tror heller ikke at det har så mye å si.. Var på ultralyd i forrige uke og han sa at babyen ikke lå spesielt langt ned. Så selv om magen har sunket litt, er ikke babyen klar enda.

Synes det er litt dumt at jordmødre sier slikt, jeg...

Ja jeg syns ikke d var noe artig å høre..men ungen kommer når den kommer...siden jeg har termin 12 jan så håper jeg at den lille guttungen hører på sin mamma og blir i magen til etter nyttår :-)

Sist var magen lav de siste 3-4 ukene om jeg ikke husker helt feil.. Denne gangen har jeg egentlig hatt lav mage hele tiden, det ser ikke ut til at babyen vil opp i ribbeina (heldigvis...).. men nå er jeg lang da (180) så jeg har lang mage og rygg, og det er plass til mye mer livmor.. Men føler magen peker nedover heller enn utover eller oppover:)

Er forresten 30 uker i dag, selv om tickeren min har bestemt at jeg ikke er det;P

Back
Topp