Hei,
Jeg har 3 barn fra før (4år, 6år og 7år).
Jeg har hatt konistering pga grove celleforandringer, så livmorhalsen er veeldig kort.
Fikk beskjed om at det skulle være veldig vanskelig for meg å bli/gå gravid igjen.
Deler helger/ferier med barnefar.
Er lykkelig gift, mannen er en helt fantastisk stefar til barna også
Vi var forberedt på å ikke kunne få en liten en sammen.
Så kom de testene her, første var torsdag forrige uke, de andre på lørdag, var på tidlig ultralyd på fredag og målte da hcg til 1400, skal ta en hcg prøve til imorgen.
Jeg har aldri opplevd å få så sterke positive tester før vi gleder oss såååå til om dette går bra, hadde en sa for 2år siden, da vi fikk beskjed om at det mest sannsynlig ikke kom til å bli flere ganger.
Er så bekymret for at det ikke vil gå bra denne gangen heller.
På tidlig ul på fredag, så målte "slimposen" som ho kalte det 3,5mm, ho trodde jeg var uke 4-5.
Flere som er fjerdegangs?
Flere som har veldig kort livmorhals?
Eller som har fått beskjed om å ikke kunne bli gravid og har blitt det?
Jeg har 3 barn fra før (4år, 6år og 7år).
Jeg har hatt konistering pga grove celleforandringer, så livmorhalsen er veeldig kort.
Fikk beskjed om at det skulle være veldig vanskelig for meg å bli/gå gravid igjen.
Deler helger/ferier med barnefar.
Er lykkelig gift, mannen er en helt fantastisk stefar til barna også
Vi var forberedt på å ikke kunne få en liten en sammen.
Så kom de testene her, første var torsdag forrige uke, de andre på lørdag, var på tidlig ultralyd på fredag og målte da hcg til 1400, skal ta en hcg prøve til imorgen.
Jeg har aldri opplevd å få så sterke positive tester før vi gleder oss såååå til om dette går bra, hadde en sa for 2år siden, da vi fikk beskjed om at det mest sannsynlig ikke kom til å bli flere ganger.
Er så bekymret for at det ikke vil gå bra denne gangen heller.
På tidlig ul på fredag, så målte "slimposen" som ho kalte det 3,5mm, ho trodde jeg var uke 4-5.
Flere som er fjerdegangs?
Flere som har veldig kort livmorhals?
Eller som har fått beskjed om å ikke kunne bli gravid og har blitt det?