Er det flere her med noe lignende bekymring?

Samiha.

Blir kjent med forumet
❤Januarlykke 2022❤
Hei,

Jeg har 3 barn fra før (4år, 6år og 7år).
Jeg har hatt konistering pga grove celleforandringer, så livmorhalsen er veeldig kort.
Fikk beskjed om at det skulle være veldig vanskelig for meg å bli/gå gravid igjen.

Deler helger/ferier med barnefar.
Er lykkelig gift, mannen er en helt fantastisk stefar til barna også

Vi var forberedt på å ikke kunne få en liten en sammen.

Så kom de testene her, første var torsdag forrige uke, de andre på lørdag, var på tidlig ultralyd på fredag og målte da hcg til 1400, skal ta en hcg prøve til imorgen.

Jeg har aldri opplevd å få så sterke positive tester før vi gleder oss såååå til om dette går bra, hadde en sa for 2år siden, da vi fikk beskjed om at det mest sannsynlig ikke kom til å bli flere ganger.

Er så bekymret for at det ikke vil gå bra denne gangen heller.

På tidlig ul på fredag, så målte "slimposen" som ho kalte det 3,5mm, ho trodde jeg var uke 4-5.

Flere som er fjerdegangs?
Flere som har veldig kort livmorhals?
Eller som har fått beskjed om å ikke kunne bli gravid og har blitt det?

Vedlegg

• Screenshot_20210521-161544_Gallery.jpg
    Screenshot_20210521-161544_Gallery.jpg
    936,2 KB · Visninger: 31
  • 20210523_125308.jpg
    20210523_125308.jpg
    878 KB · Visninger: 31
  • 20210522_092558.jpg
    20210522_092558.jpg
    706,3 KB · Visninger: 32
Har ikke liknende erfaring, men vil bare si gratulerer så mye! For noen fine tester ❤️ Krysser fingrene for at alt går bra ❤️

Gratulerer:Heartbigred ikke samme erfaring, men fikk beskjed om at jeg hadde kort livmorhals når jeg var gravid sist, fikk spontan tidlig vannavgang, de var usikre om det var derfor.

Gratulerer:Heartbigred ikke samme erfaring, men fikk beskjed om at jeg hadde kort livmorhals når jeg var gravid sist, fikk spontan tidlig vannavgang, de var usikre om det var derfor.

Takk ❤
Oii, gikk det bra da? eller var det veldig tidlig?

Takk ❤
Oii, gikk det bra da? eller var det veldig tidlig?
Det gikk bra:happy: Ble satt i gang, så fødte 5 uker og 2 dager for tidlig. Men har nå en frisk og fin snart 4 åring som ikke merkes at hun ble født for tidlig. :happy:

Jeg hadde kort livmorhals (livmorhalssvikt uten at de vet hvorfor). Mye inn og ut av sykehus, sykemeldt fra de oppdaget det med streng beskjed om å ikke være i mer aktivitet enn nødvendig. Han holdt seg inne helt til uke 37. Jeg er helt sikker på at det var fordi jeg var så mye i ro at vi klarte å gå så lenge. Spent denne gangen når jeg har en liten en i tillegg.

Back
Topp