Er det flere her inne som har

mamma :)

Glad i forumet
if som forsikring på bil?
jeg lurer på om jeg skal ha det på min for jeg selv har det og sønnen min er forsikret der.
Jeg fikk telefon fra if sjø og da sa de at det kunne bli på under 1000 kr for alle forsikringene der.

if er den dyreste og dårligste bilforsikringen (ukjent på hvordan de ligger ann på andre forsikringer)...
Men er du totalkunde der, er det mulig det kan bli lønnsomt...

if snyltet oss så jeg anbefaler de ikke[;)] har bare vært styr med de siden... først headhunter de oss, så setter de plutselig opp prisen med flere tusen kr i året, så når vi bytter forsikring fortsetter de å sende oss masse rare regninger... vet ikke kor mange ganger eg har ringt til de og sagt at no får de virkelig finne ut av ting, er ingen som helst grunn til at jeg plutselig skal få en regning på 200kr når jeg ikke har vært kunde på et halvt år....

vi er fornøyd med gjensidige[:)] og dnb nor[:)]

det er en grei forsikring første året, men etter det blir det DYRT! vi har if nå, så bytter vi når det har gått ett år [:)]

ORIGINAL: Ninen D

if er den dyreste og dårligste bilforsikringen (ukjent på hvordan de ligger ann på andre forsikringer)...
Men er du totalkunde der, er det mulig det kan bli lønnsomt...

off da hørtes ikk bra ut da.
Jeg har det på personforsikring og reiseforsikring hos dem. jeg fikk høre det kunne bli 900 og noe til sammen med bilforsikringen hos dem siden jeg har 2 fra før der.
men veit ikk om jeg tør og gjøre det da.
Jeg har forsikring på bilen no og det e på 893 kr og det e på sparebanken midt norge
men i følge de på if så blir den forsikringen på 600 og noe da.

ORIGINAL: november86

det er en grei forsikring første året, men etter det blir det DYRT! vi har if nå, så bytter vi når det har gått ett år [:)]

koffor det blir mye dyrere da hmm

Back
Topp