Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har en slik svimmelhet som kommer og går. Skikkelig ekkelt. Så det er du ikke alene om. Men jeg er ikke kvalm, men har hodepine og drikker som en galing.
svimmel hvis jeg reiser meg for fort ja. leste non plass at det var vanlig å være litt svimmel, men hvorfor er jeg ikke sikker på.
og hodepine har jeg hatt noen dager nå, men skikkelig ille i kveld[&:]
i tillegg til at øynene svir? lurer fælt på hva det kan være, eneste som gjør det bedre er å holde de lukka[8D] må kanskje få sjekket synet..?
kvalmen min gikk over i begynnelsen av uke 9. hodepina kom i begynnelsen av uke 8 og kommer hver kveld. var veeeldig mye svimmel helt i starten. så er nok helt normalt det :)
Jeg sliter med å spise og drikke....
Blir dårlig uansett hva jeg putter i munnen...
Skal til legen den 25 mars, så får si det da. Har ikke opplevd det så ille med de
to andre som med denne. [&:]
Går vel over snart, håper jeg! [:)]
Jeg er også svimmel.. Fant dette på bv under uke for uke (tror det var uke 7):
"Kanskje føler du deg svimmel av og til. Spesielt hvis du reiser deg brått opp, eller hvis du blir stående rett opp og ned lenge. Mange tror de er "blodfattige", men dette har sin årsak i blodtrykket som kan falle et lite øyeblikk. Så tenk deg om, se etter en stol og reis deg forsiktig opp. Dette kan også være tiden da tingene faller litt mer på plass, og de positive tankene får slippe til."
det er nok Blodtrykket ja, har selv et blodtrykk på 95/65, i tillegg til at jeg har lav blodprosent og B12 mangel. Blir veldig fort svimmel og sliten, når jeg er hjemme bare sover jeg. har noe hodepine også, vondt rundt panneområde, fryktelig slitsomt... men men sånn er det nå da, venter på fase to [:)]
Sliter med kvalme og svimmelhet som kjem å gjeng som det vil eg au, men svimmelheta har blitt bedtre etter eg begynnte å ta 1jerntabelett annakvar dag....