Er det flere enn meg...

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
... som sovner sittende i sofa og stol? Bråvåkner med vond nakke. Hi hi! Skjedd noen ganger nå. :p

Husker jeg sovnet fra ammingen på barsel første natten også. Ble vekket av pleier som syntes ammingen hadde tatt lang tid. Babyen hadde sovnet i sengen sammen med meg gitt. Håper virkelig ikke man sovner fra amming osv. når man kommer hjem. Er vel bare en tid nå hvor kroppen må lade batteriene. ;)

... som sovner sittende i sofa og stol? Bråvåkner med vond nakke. Hi hi! Skjedd noen ganger nå. :p

Husker jeg sovnet fra ammingen på barsel første natten også. Ble vekket av pleier som syntes ammingen hadde tatt lang tid. Babyen hadde sovnet i sengen sammen med meg gitt. Håper virkelig ikke man sovner fra amming osv. når man kommer hjem. Er vel bare en tid nå hvor kroppen må lade batteriene. ;)

Skal mye til for at jeg sovner sittende men jeg føler meg ikke så langt unna ;) Jeg sover ca fra 23-07 (minus dobesøk) og igjen fra 11/12-15-16 tiden ;) Føler jeg kunne sovet hele dagen igrunn og apropos... ; Gjesp ;)

Må alltid ha en hvil midt på dagen...gjerne sittende for jeg får pustebesvær når jeg ligger på rygg...kan ligge på siden, men noen ganger så gidder jeg ikke å kave med det (baby klumper seg bare og jeg må rulle meg ut fra stilling = tiltak)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Japp sovner sittende i sofaen kver dag :P

vente ei tulle 20 Juli ♡

Er lite trøtt om dagen for jeg sover godt om natten, men når jeg ammet storesøster sovnet jeg alltid på natten mens jeg ammet. Hadde ikke sjans til og holde meg våken.

Storesøster Mars 2009
Lillesøster er ventet 11.07.13

kan sovne hvor som helst og når som helst.

husker første tiden hjemme med storesøster, da duppa jeg ofte av under amming.... !

Er lite trøtt om dagen for jeg sover godt om natten, men når jeg ammet storesøster sovnet jeg alltid på natten mens jeg ammet. Hadde ikke sjans til og holde meg våken.

Storesøster Mars 2009
Lillesøster er ventet 11.07.13
Godt det er flere som er trøtt under amming! ;)
Jeg sovnet aldri hjemme, da jeg satte meg i en stol, og våknet først. Men på barsel, i den deilige sengen der.... :p

Back
Topp