Er det flere enn meg?

Rugekasse

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Jeg er så utrolig svimmel! Har vært sånn hele denne uka, uansett hva jeg gjør er jeg svimmel...
Det var ikke slik sist jeg var gravid, da var jeg utrolig kvalm og kastet mye opp, men det er jeg ikke denne gangen! Eneste er at jeg ikke kan spise søtsaker, de frister ikke, men det er like greit :) 
Jeg har også en del hodepine, det hadde jeg heller ikke sist...

Men det er ikke morro å være svimmel og daff konstant... 

Er jeg alene om akkurat det eller er det flere av oss?

Har det på samme måten. Etter jobb og fysioterapi, så ligger jeg stort sett flatt ut på ettermiddagene..  og til sengs rundt ni på kvelden. Har vært litt bekymret for svimmelheten, håper de tester jernverdier og hele pakka på legetime til uka. Det er ikke no gøy å være sånn form, så føler med deg. Og håper det kommer seg

Du er ikke alene... Jeg har vært en del svimmel, spesielt på morgenen. Har også svimt av en dag. Tipper det har noe med lavt blodtrykk å gjøre. Gravide kan visst få det.
Ble rådet til å reise meg forsiktig opp, drikke mye vann, og spise/drikke litt på morgenen før jeg går i dusjen.
Håper du blir kvitt det snart. Det er kjempe ekkelt...

Ja det er ikke noe ålreit, spesielt nå som det er så isete ute og jeg har ei fra før... Hvis jeg ramler kan jeg jo skade både datteren min og den lille i magen :( 

Jeg er også en del svimmel, kan gå skikkelig rundt til tider.

har det sånn jeg også, veldig mye hodepine og blir svimmel fra tid til annen. Det varer bare noen sekunder om gangen, men nok til at det er skikkelig ekkelt.

har det sånn jeg også, veldig mye hodepine og blir svimmel fra tid til annen. Det varer bare noen sekunder om gangen, men nok til at det er skikkelig ekkelt.

Har vert en del svimmel jeg også, ihvertfall når jeg reiser meg opp. Kan skyldes blodtrykksfall. Det hadde jeg mye med når jeg ventet nr.2. Men er glad jeg har sluppet unna kvalmen denne gangen men snop frister ikke heller hos meg. Ellers er det bare trett het.... zzzzzz

Det er visst vanlig at gravide er det, er det også selv hver eneste dag..

Back
Topp