Er det flere enn meg?

Øyenstikker

Blir kjent med forumet
Er det flere her inne som har barn fra før og venter barn igjen, men med ny mann?
Jeg skulle gjerne hørt hvordan dere opplever det og hvilke utfordringer dere evt har møtt på?

Jeg har 2 barn fra tidligere og venter mitt 3 med en ny mann..

Her har det virkelig vert en berg og dalbane.. 
Han har oppførst seg skikkelig barnslig og dum mot meg.. Men etter jeg gav han klar beskjed om at nok er nok, så virker det som om at han innser at han bør skjerpe seg og virkelig stille opp for meg og babyen vår. 
Det skal sies at han er hele 9år eldre enn meg, men skulle ibland tro det var annerledes.. 

Øyenstikker skrev:
Er det flere her inne som har barn fra før og venter barn igjen, men med ny mann?
Jeg skulle gjerne hørt hvordan dere opplever det og hvilke utfordringer dere evt har møtt på?

Hei :) Jeg er gravid nå for tredje gang, ikke samme far.. Hvordan er det me deg, har du samme far til barna dine? Godt og høre om det er andre i samma situasjon :) Klem

Jeg har 3 barn med samme mann. Nå har jeg blitt gravid med en ny mann som jeg har kjent i 3 mndr...ikke ideelt selvfølgelig, men han er en fantastisk mann så vi skal nå se hvordan det går fremover. Det er kun han og to venninner som vet om graviditeten og slik vil det være så lenge jeg kan... Jeg bekymrer meg litt for hvordan omgivelsene våre kommer til å reagere, men det er nå en gang jeg som er gravid, så da må nesten bare folk bare si hva de vil.....

Jeg venter barn med en ny mann. Først var det "greit", så mente han at jeg skulle ta abort, så var det "greit" igjen. Det er fortsatt "greit" og han skulle ønske det skjedde senere, men nå er situasjonen som den er, og sånn får det bare bli. Det har han slått seg til ro med, så får vi håpe han ikke får hetta om familien hans reagerer negativt!
Vi har ikke vært sammen så lenge, så er spent på reaksjoner.

Samtidig er jeg spent på rekasjonen til sønnen min sin far.. Vi har ikke delt omsorg, og når det er samvær så er jeg med. Har en litt spesiell ordning, som har funka veldig bra for oss..
Når han får vite at det kommer baby i september, så får sikkert pipa en annen lyd..:S
Da blir situasjonen litt vanskeligere kjenner jeg, med tanke på at babyens far ikke vil at jeg skal ta med babyen dit, og at sønnen min sin far sikkert vil synes det er litt ubehagelig om jeg gjør det..
Oh well, håper vi finner en løsning.

Foreløpig har vi da ikke møtt på så store utfordringer, men det kommer. Økonomisk blir det også en utfordring.

så godt å høre at det er fler i denne siyuasjonen! :) Jeg har en gutt på snart 4 år, og venter nå et nytt barn med ny mann. Vi har kun vært sammen i litt over året. Men barnet var veldig ønsket, ikke planlagt, men veldig ønsket. Lurer litt på hvordan sønnen min vil ta det, men det går seg til. Kjæresten min nå, er ikke sånn mega flink med barn ennå, men han stiller opp, og tar med oss på lekeland og prøver virkelig :):) sønnen min har også vært litt vanskelig mot kjæresten, hehe... Men nå løsner det seg sakte...

Jeg må si at det hjelper veldig å høre hvordan dere opplever denne typen situasjon. Faren til mine 3 barn kommer til å gå fra konseptene når han får vite at jeg skal ha barn med en ny mann... Samtidig så er forholdet til den nye mannen veldig nytt og vi har møtt på den ene "shitstormen" etter den andre på den korte tiden vi har kjent hverandre, alt pga min eks, men til tross for dette så står vi så sterkt og alt føles så bra så jeg velger å følge den gode følelsen jeg har. Han er en fantastisk mann, tvers gjennom, på alle måter... For meg tar det faktisk tid å venne seg til å ha en sånn mann i livet... altså en som tar ansvar, viser omsorg, har det bra med seg selv osv. Gleder meg til tiden fremover, uansett hva vi måtte møte på av utfordringer!

Og jeg fortalte exn jeg var gravid.. Fikk da tilbake "lol, da vet du kanskje hva du bør gjøre da eller?"

Akkurat hva han eller andre mener, bryr jeg meg fint lite om.. :/ 

Sa han virkelig det??? Erre mulig eller....
Min eks kommer nok til å skjelle meg ut etter noter, kunngjøre det på FB, fortelle alle at jeg er en hore osv osv...at jeg er en dårlig mor vil han nok også påstå.
Som deg TryllTryll så kan jeg ikke si at jeg vil bry meg nevneverdig om det, det er ikke han det dreier seg om så da kan han bare f....off!

Back
Topp