Er det flere enn meg som..?

Frk.Knerten

Forumet er livet
sliter med at hormonene slipper seg helt løs?[8D] hehe jeg har ikke merket så mye til dette ved tidligere graviditeter,men i dag fikk jeg se hvordan det kan være.
Jeg ringte søsteren min for og høre om jeg og sambo kunne passe tanteungen min et par dager den uken som kommer,men da hun måtte si nei fordi de skulle på hytta blei jeg først snurt og da jeg hadde lagt på begynte jeg og grine.[8D] Sambo kom bort og kyddet meg i pannen og sa: det går nok bra jenta mi,det er bare hormonene dine som er på tur nå. Haha jeg må le av meg selv nå,men for en time siden følte jeg virkelig at søsteren min var tåpelig som heller dro på hytten[8D] huff

Du er ikke alene. Jeg skrek sammenhengenede en hel time i går av helt dustete ting......

hehe regnet ikke akkuratt med at jeg var alene. er bare litt "artig" og høre litt historier om sånt. [8D]

eg merke eg e veldigt irretabel....va isje d sist gang...

Hehehe ja du er ikke alene der nei[8D] I går kveld når jeg var ferdig med å legge lillegutt, skulle jeg sette meg ned i sofaen og kose meg med tv å avslapning med sambo, så setter jeg meg ned ved siden av han da å begynner å se en film han sitter å ser på, så akkurat i det jeg begynte se på filmen var d ei skikkelig ekkel scene med ei mor, en liten gutt og et lite spedbarn som var ikke i et hus som brann. Jeg klikket i vinkel å skjelte ut sambo som satt å så en slik film, å at han for guds skyld må tenke lengre en som så, så begynte jeg å hylskrike, smelte dører å satte meg utenfor i regnet i over en halvtime før jeg skjønte at det var "bare" en film og at jeg kansje overreagerte biiittelitt[:D] stakkar sambo da:p

ORIGINAL: ChristinaOgFelix

Hehehe ja du er ikke alene der nei[8D] I går kveld når jeg var ferdig med å legge lillegutt, skulle jeg sette meg ned i sofaen og kose meg med tv å avslapning med sambo, så setter jeg meg ned ved siden av han da å begynner å se en film han sitter å ser på, så akkurat i det jeg begynte se på filmen var d ei skikkelig ekkel scene med ei mor, en liten gutt og et lite spedbarn som var ikke i et hus som brann. Jeg klikket i vinkel å skjelte ut sambo som satt å så en slik film, å at han for guds skyld må tenke lengre en som så, så begynte jeg å hylskrike, smelte dører å satte meg utenfor i regnet i over en halvtime før jeg skjønte at det var "bare" en film og at jeg kansje overreagerte biiittelitt[:D] stakkar sambo da:p

morro å lese dette her [8D][8D][8D][8D]

Back
Topp