Er det flere enn meg som ser? Oppdatert

Hurra og gratulerer med spiren! Du er gravid! Lykke til videre fremover med svangerskapet :).
Gratulerer! ♡
Gratulerer så mye <3
Herlig! :D gratulerer så mye!
Hurra! Gratulerer så mye :D
Gratulerer!!!! :)

takk skal dere ha!

I dag har det kommet friskt blod i truseinnlegget og på papiret. Menssmerter også. Tok meg rett i kjelleren. Ber til høyere makter om at det er ufarlig, skal bestille meg blodprøver hos fastlegen i morgen iom at de ikke gjør det på klinikken.

Håper det er uskyldig! ❤️

Håper blødningen er uskyldig!

Småblør i dag også, men har nå også hatt veldig sterke menssmerter. Sånn at man ikke orker å stå oppreist. Tatt blodprøve i dag, krysser alt jeg har nå for at det fortsatt er et lite frø inni der!!

Og noe annet: gikk bak en gravid i dag på vei til legen, den sure bitre dama inni meg hadde veldig lyst til å dytte til henne. Tenk å tenke sånne idiotiske slemme tanker. Jeg blir helt flau av meg selv. Føler at det er gravide mager OVERALT og jeg takler tydeligvis ikke det.

Håper lille spiren klamrer seg godt fast❤️❤️

Så lenge du ikke faktisk dyttet til henne, er jo ingen skade gjort;) Skjønner at du ble litt skremt av deg selv, men man blir jo naturligvis sjalu og litt fandenivoldsk når "alle andre" tilsynelatende får til så jævla lett det vi sliter sånn med.

Back
Topp