Er det flere enn meg som får helt dilla?

siho

Forelsket i forumet
*MIA*
Jeg kan sitte å se på utstyr, klær osv til lille spira i en evighet. Så tar jeg meg i det at det kanskje er litt vell tidlig!? :p irriterende at det eneste jeg sitter igjen med etter dattera mi, er vugga :p har så lyst til å dille med ting til småtten allerede :p

flere som har det sånn?

Var sånn sist gang. Klarte nesten ikke vente til oul sånn at jeg "hadde lov" til å begynne og småhandle litt. Denne gangen er det ikke sånn, men nå har vi alt bortsett fra sprinkelseng etter snuppa også da. Så er bare evt tøy vi trenger hvis det blir en gutt da. Har ikke sett på noe ennå :oops:

Tja..jeg ser smått, men er ikke sånn at jeg har begynt å handle noe stort enda. Vet sånn noelunne hvilke utsyr vi skal ha så det blir kjøpt når den tid kommer.
Uansett, ingenting er hverken galt eller rett mener nå jeg. Noen begynner tidlig og andre begynner sent. Til syvende å sist er det jo endel av "redebyggingen" ;-)

Ser litt på små søte klær i butikkene, men har heldigvis ikke falt skikkelig for noen av dem enda.. :-p

Forrige graviditet viste vi ikke om det ble gutt eller jente, så da handlet vi kun det nødvendigste... Og det var rett før terminen. Men nå vil jeg vite hva det blir og er da redd for at det blir en del shopping!! :)

Jeg har vært slik tidligere, men denne gangen har jeg ingen hast. Men det kommer nok plutselig :) Har jo solgt eller gitt bort det meste av klær og utstyr siden vi egentlig var ferdig, så jeg må vel ta en vareopptelling og se hva vi trenger.

Har ikke hatt noe shoppingrunde enda. Blei dratt med i barnebutikken av venninna mi for å se på tøy :) endte med at jeg bare sto der og glana xD har ikke helt gått opp for meg enda at vi skal ha en baby :-P redd det blir mer shopping etter ordinær UL :-P

Denne gangen har jeg ikke merka noe trang til å se på babyutstyr og klær. Sist gang var jeg fullstendig oppslukt allerede før jeg var gravid ;) Jenta vår ble 2 år 12.september, så vi har nesten alt vi trenger unntatt søskenvogn. Blir det gutt, så har vi litt kjønnsnøytrale klær, men kommer til å kjøpe litt gutteklær. Ja..sprinkelseng må vi nok ha, men det blir samme som snuppa si fra Ikea :) Ellers visste vi at vi ville ha to tette, så det meste av utstyret er i nøytrale farger.

Kommer nok til å merke kjøpetrangen om vi får vite kjønn på oul ;-)

Denne gangen har jeg ikke merka noe trang til å se på babyutstyr og klær. Sist gang var jeg fullstendig oppslukt allerede før jeg var gravid ;) Jenta vår ble 2 år 12.september, så vi har nesten alt vi trenger unntatt søskenvogn. Blir det gutt, så har vi litt kjønnsnøytrale klær, men kommer til å kjøpe litt gutteklær. Ja..sprinkelseng må vi nok ha, men det blir samme som snuppa si fra Ikea :) Ellers visste vi at vi ville ha to tette, så det meste av utstyret er i nøytrale farger.

Kommer nok til å merke kjøpetrangen om vi får vite kjønn på oul ;-)

Unnskyld meg...har visst bomma på en knapp...jenta vår ble 1 år i går...ikke 2 år ;)

Sitter og surfer på e-bay og drømmer, fant jo 17.mai antrekket til den lille også... Kan jo ikke handle inn ennå da, vet jo ikke om det er gutt engang (bare har en veldig følelse av det).

Har satt opp liste over hva vi trenger og hva vi har da og skal på ferietur denne uka, så kan hende jeg kjøper noe lite i nøytrale farger hvis jeg finner det. Har jo sett liv på ultralyd før helga, så håper ting går veien nå.

Tror kanskje dillaene kommer når kjønnet blir sikkert:)

Hadde skikkelig dilla helt i starten :) Nå tar jeg det litt med ro, titter litt på klær en gang i blant.

Nei jeg er nok ikke der ;)

Jeg er heller der at jeg er glad det er en del mnd igjen så jeg kan fordøye det ordentlig.
Dette var planlagt, men det er ikke så lett å innstille seg på at vi skal tilbake til natteskrik og bleieskift og gulping :P

Er så kjekt å kikke, klør i fingrene etter å begynne å handle:-)

Back
Topp