Er det flere enn meg som er i god form og har lite symptomer?

Fenomen

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Det føles om alle har masse symptomer, er i dårlig form og føler seg kjempegravide.

Jeg er i god form og føler meg ikke gravid. Jeg mistenkte ikke at jeg var gravid før positiv test heller, jeg hadde litt murringer men det var det. Jeg har veldig ømme bryster og såre nipler og det har jeg hatt i noen uker men det er vel egentlig det eneste skikkelige tegnet. Litt "støl" i magen av og til. Jeg er hverken kvalm, oppblåst, har god luktesans eller er trøttere enn vanlig.

Det er nesten så jeg er bekymret fordi jeg er i for god form. Det hadde vært greit med noen skikkelige symptomer, liksom. Det skal sies at jeg er ikke er på symptomjakt og overtolker alt, da. Ja, jeg har vært trøtt de siste dagene men jeg har jo vært oppe tidlig så det er naturlig. F. eks.

Jeg har fått både 2-3 uker og 3+ på CB digital til "riktig" tid og sterke, fine streker på vanlige tester og hverken blør eller har smerter.

Er det noen flere som har det sånn?

Det føles om alle har masse symptomer, er i dårlig form og føler seg kjempegravide.

Jeg er i god form og føler meg ikke gravid. Jeg mistenkte ikke at jeg var gravid før positiv test heller, jeg hadde litt murringer men det var det. Jeg har veldig ømme bryster og såre nipler og det har jeg hatt i noen uker men det er vel egentlig det eneste skikkelige tegnet. Litt "støl" i magen av og til. Jeg er hverken kvalm, oppblåst, har god luktesans eller er trøttere enn vanlig.

Det er nesten så jeg er bekymret fordi jeg er i for god form. Det hadde vært greit med noen skikkelige symptomer, liksom. Det skal sies at jeg er ikke er på symptomjakt og overtolker alt, da. Ja, jeg har vært trøtt de siste dagene men jeg har jo vært oppe tidlig så det er naturlig. F. eks.

Jeg har fått både 2-3 uker og 3+ på CB digital til "riktig" tid og sterke, fine streker på vanlige tester og hverken blør eller har smerter.

Er det noen flere som har det sånn?
Jeg har det sånn også :)

Første svangerskapet mitt var sånn. Eneste symptomet mitt gjennom hele svangerskapet var voksende mage.

Denne gangen er det så og si likens. Men hatt litt kvalme som et borte no, og litt trøtthet men det kommer naturligvis pga dårlig søvn etter nattvakter.

Ellers har eg lite symptomer no.

Akkurat samme her. Litt stikninger av og til nede I magen. Og pittelitt kvalm innimellom.
Vurderer tidlig ul. Bare for å sjekke at der faktisk er noe

Svært lite symptomer her. Litt ømme pupper er det eneste.
Har mistet flere ganger og fullført et svangerskap. Ingen kraftige symptomer noen av gangene, så vet at det ikke trenger å bety noe fra eller til.
Får ul i uke 7 pga ivf, så hvis det er liv da satser jeg på at jeg kan klare å tro på at det skal gå bra.

Jeg hadde ingen symtomer/ plager med første.. følte meg ikke gravid før i uke 35 å noe tror jeg... da kom en svak bekkenløsningfølelse og halsbrann

Svært lite symptomer her. Litt ømme pupper er det eneste.
Har mistet flere ganger og fullført et svangerskap. Ingen kraftige symptomer noen av gangene, så vet at det ikke trenger å bety noe fra eller til.
Får ul i uke 7 pga ivf, så hvis det er liv da satser jeg på at jeg kan klare å tro på at det skal gå bra.
Krysse fingrene [emoji4]

I første svangerskapet hadde jeg ingen tegn uten positiv test før uke 7, fra uke 8 var det daglig oppkast fram til uke 18. Så jeg nyter tiden nå der formen er ganske fin, vet at det er ikke for sent å bli skikkelig dårlig enda

Samme her, bare litt ømme pupper som om det var før mensen. Kanskje litt svimmel av og til når jeg reiser meg fort. Men mest av alt tror jeg at jeg "hypokonderer" på meg symptomer. Alle bittesmå ting tolkes som symptomer, men så forsvinner det, og kommer ikke tilbake. Nei, det var det ikke det likevel. :smiley-angelic006

Jeg synes heller ikke jeg har så mye, jeg er trøtt og murringer:) That's it:)

Hadde lite symptomer med mine to første, deilig å være i fin form! Ingenting bedre enn det :)

Denne gangen litt mer...

Sniker fra juni...
Pris dere lykkelige over manglende symptomer og plager sier jeg bare!
Er dere riktig heldige kan dere gå igjennom hele svangerskapet uten det, slippe kvalme og bekkenløsning og diverse andre plagsomme symptomer...

Veldig lite her også :) litt murring nederst i magen innimellom, og that's it. Har, som deg, vært litt bekymret for det, men kommer sikkert til å le godt av meg selv når jeg etter hvert sannsynligvis ligger over doskåla[emoji13]

[emoji113] Lite!

Jeg fikk bekreftet på TUL i går at jeg faktisk er gravid og at alt ser så bra ut som det kunne gjøre så nå er jeg omsider glad for lite symptomer og plager! :) Jeg vil jo ikke være dårlig men lite symptomer gjorde meg nesten litt bekymret.

Back
Topp