Er det flere en meg som..

Tamita<3

Glad i forumet
vil rope ut til verden : "JEG ER GRAVID"...?

føler en så stor glede av å være gravid at jeg vil at resten av bekjente, venner og familie skal vite det...
men jeg må vente, har mistet en gang og er redd det kan skje igjen....

Det er nok en del jeg har lyst til å fortelle det til, men jeg får vente så lenge det går. Alle har på en måte visst om det når vi mistet uansett pga. diverse årsaker. Så sånn sett hadde det ikke vært noen krise. For meg har det vært naturlig å snakke om MAene også, da dette er en del av det jeg har gått gjennom. 

Tidligere i uken fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet for jeg ikke sa sannheten når ei i slekta spurte hvordan jeg lå an i forhold til IVFen. Huff, men hadde lyst til å vente litt lenger med å si det enn til 5 uker liksom :) Selv om de får vite det om det går galt denne gangen også. 

Jepp,har løst t å fortell d t heile verden.....men samtidig e d koselig å vit at d e bærre æ å mainn min som vet d <3 ;) Vi har en hemmelighet ilag, som bærre e vårres Ska fortell d t familie å vænna etter ordinær ul da :)

Æ hadde no aldri klart å vente te OUL, så det imponere mæ at du får te, Tuppeline:)

Forrige gang ble det offisielt når jeg var 11 uker på vei! Nå har jeg fortalt det til de 6-7 nærmeste venninnene, og blir kanskje fler etterhvert. Sku æ miste så e det de jeg vil skal vite om det!
Familien får derimot vente til juni en gang!

første gangen jeg bli gravid(ivf) så fortalt jeg det med en gang,men det var ikke noe artig å ringe rundt å si at jeg hadde mistet.nå er jeg gravid igjen(ivf)5+1 og nå er det bare min søster, svigerinne og to venniner som vet noe,har veldig lyst til å vente til oul med å si noe,for jeg har så lyst til å sende ul-bilder i posten til familie,godt med noe positivt i postkassa også

Denne gangen har jeg lyst til å holde det hemmelig så lenge som mulig. Min og samboeren sin lille hemmelighet. Men de tidligere svangerskapene har jeg hatt sånn følelse - rope det ut til hele verden-følelsen :) 

Har sakt det til mannen og 3 gode venninder :) Men har såååååå lyst til å rope det ut :) Har gjort det med alle svk mine :) Men denne gangen skal vi holde det hemmelig til første tidlige ul :)

Jepp, jeg vil også skriiiiike! Har lyst til å stoppe folk på gata bare for å si det :p

Back
Topp