Er det flere babyer som er våkne midt i blunden sin?

Løvesnuppa

Gift med forumet
Juli13-jentene
Minstefrøkna her sover som regel bare korte blunder på dagen, ca 1/2 time per blund. Jeg la henne i sengen for litt siden, og som vanlig våknet hun etter en stund. Jeg hørte at hun lå og pratet og pludret litt, men siden hun ikke gråt skulle jeg bare bli ferdig med noe jeg holdt på med før jeg gikk inn til henne. Plutselig la jeg merke til at det var blitt stille der inne, og da jeg gikk for å se så var hun sovnet igjen. Kanskje jeg generelt må bli litt tregere til å ta henne opp? Kanskje jeg egentlig har forstyrret henne når jeg har tatt henne opp med en gang hun våknet? :)

He he, skal ikke klage i hvert fall!

Har en halvtimes snuppe jeg også. Hvis ikke jeg ligger ved siden av henne og ammer henne i det hun våkner, da kan hun sove videre. Eller hvis jeg triller, da kan hun også sove i over to timer misstenker at jeg også har vært for kjapp til å ta henne opp, og derfor er hun vant til å ikke sovne igjen. Skal prøve og se om hun sovner igjen hvis jeg lar henne ligge litt :-)

Storesøster Mars 2009
Lillesøster Juli 2013

Samme her :p noen gang sovner hun igjen :) om hun ikke ser meg :p

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

Ja han våkner ofte midt i duppen. Utrolig frustrerende, for han ligger ikke bare å pludrer. Han hyler:-P av og til får jeg trilla i søvn igjen, andre ganger ikke. Når jeg tar han opp da er han bare trøtt og grinete. Hvis jeg får han til å sove igjen kan han sove lenge:-) han har blitt vanskeligere å legge på dagtid enn før, får han nesten ikke til å sove inne lenger. Da sover han dårlig:-/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Snuppa mi har bare hatt smådupper i dag. Maks 45 min. Som regel er det to dupper på en time å en dupp på to timer eller mer.
Har lagt merke til at duppen varer lengre om hun sovner i vugga istede for på puppen :)

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

Back
Topp