Er det flere av venninnene dine som er gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Nei ingen ☺️

Nei, men en av de mine nærmeste venninner har nettopp fått baby[emoji4]

Såvidt jeg vet, så er det bare meg :)

Naboen fikk akkurat en liten gutt. Superkoselig :)

Noen vennepar er gravide. Men ingen av mine nærmeste venninner [emoji4]

Ingen som jeg vet om, men vet at noen prøver[emoji4] Hadde vært sååå koselig om det klaffa for dem også snart!

Ingen som jeg vet av, men flere kompiser av sambo som venter barn[emoji4]

Har to venninner som har termin 3 mnd før meg.. Blir koselig å tilbringe permisjonen med den ene, som er bestevenninnen min[emoji4] Hun andre bor dessverre på andre siden av landet..

Ei veninne av meg er gravid i uke 32:). Hadde babyshower for henne forrige uke! SÅÅ koselig! Hun ble gravid en uke etter at vi mistet i ma, men klarte heldigvis å glede meg på deres vegne hele tiden selv om det var trist for vår del <3

Tror alle venninnene mine omtrent er gravide, bortsett fra hun som fødte på lørdag. Neida, men har tre gode venninner med termin i mai og juni, det har vært veldig tøft når prøvinga dro så ut, så nå håper jeg at vi iallfall overlapper litt med permisjon. :)

Nei, ingen, men bestevenninna mi skal igjennom IVF i Mai. Så håper vi kan gå gravide sammen igjen. Gikk gravide sammen da vi ventet eldste[emoji4]

Nei ingen faktisk :) De fleste er ferdige med barn, noe vi egentlig også var, før vi plutselig ombestemte oss :)

Ja to :) Vi hadde tenkt å få det til ca samtidig alle tre, men det var bare de to som klarte det :rolleyes:
Heldigvis kom jeg etter... :D

Ingen av venninnene mine som har barn eller er gravide(som jeg vet om).

Har en vennine som hadde termin mandan, men ikke hørt noe om at det har kommet en baby og tvillingaøsteren hennes skal ha på september. Vi gikk sammen sist også med jentene våre som det er 3 mnd mellom.

Kjempe koselig å ha noen å dele opplevelsen med og snakke med når ting er vanskelig [emoji5]

Jeg og bestevenninnen min er begge gravide! Akkurat 3 uker som skiller oss. Jeg er 5+4 Og hun 8+4! Så nå må bare begge spirene sitte hele veien ut!!
Hun har ett fullført svangerskap og ei nydelig jente, og jeg har en MA bak meg. Så krysser alt som krysses kan for at vi begge får Barn i oktober/november :D

Last edited:
Back
Topp