er det fler

mittførstebarn

Forelsket i forumet
som går sykemeldt pga kvalme ol?
føler meg så dum, er litt redd folk skal tro jeg bruker graviditeten som en sykdom[:'(]

Jeg er.. Føler meg litt dum, ettersom jeg er mye bedre nå. Men vet at dersom jeg begynner å jobbe igjen nå, kommer jeg til å bli verre. Prøver å nyte ukene som sykemeldt[;)]

det er bra det er fler[:)] jeg hadde bestemt meg for å begynne å jobbe i morgen, men nei det
kan jeg bare glemme, må til legen etterpå[:'(]

Har vært sykemeldt en stund pga. det jeg også. Du er ikke alene.

Men det er en legitim grunn. Du skal ikke ha dårlig samvittighet.

Har vært sykmeldt 1 uke nå, skal på jobb igjen på fredag. Vært pga dårlig form og blødning. Sist var jeg kun sykmeldt 50 % den siste 1 1/2 mnd, var veldig sliten. Så bestemt meg for at jeg ikke skal ha så høy terskel denne gangen for å ta en sykemelding. Selvfølgelig ikke unødig, men vi må høre på kroppen og la den bestemme litt dissa mnd her.

Ikke ha dårlig samvittighet. Slapp av og gled deg til formen blir litt bedre.

[:)][:)][:)][:)][:)][:)] ser virkelig frem til formen blir bedre altså[:)] håper det skjer snart.

har vært sykemeldt i 4 uker og regner med det blir noen uker til, tar påbygning så håper etterhvert å kunne jobbe litt med oppgaver hjemme[;)] det hadde hjulpet litt.

ORIGINAL: **Mystery**

nei,men kan godt skjønne de som er det. og nei graviditet er ingen sykdom,men det følger ofte med en del plager[;)]

Back
Topp