Er det fler?

Wonderella

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Kjennes ut som jeg har en av lillegutt dine kroppsdeler i lysken, og det stikker noe grådig nedover låret. Nesten så jeg gråter når det klinker til. Er ikke så ofte, men skjedd 4-5 ganger nå fra ettermiddagen .

Har det sånn her og. Begynte for ett par dager siden og grimasene (for ikke å nevne stønnene) når det skjer må være ganske utrolige:o

Åjada såvidt jeg klarer å stå når det skjer, har vart noen uker og varierer veldig I smerte. Heldigvis er vi snart ferdige.

Jepp, fryktelig ekkelt. Føles som at jeg må knipe igjen så hun ikke detter ut. Kan faktisk ikke huske jeg hadde det slikt med de andre.

Åjada såvidt jeg klarer å stå når det skjer, har vart noen uker og varierer veldig I smerte. Heldigvis er vi snart ferdige.
Uker ja.. Så da dropper jeg å ta det som et tegn på at noe snart skjer ;)

Jepp, fryktelig ekkelt. Føles som at jeg må knipe igjen så hun ikke detter ut. Kan faktisk ikke huske jeg hadde det slikt med de andre.
Sånn er det her også! Trodde jeg skulle kjenne igjen gangen litt jeg, siden det er 3., men mer usikker enn noen gang :)

Har det sånn her og. Begynte for ett par dager siden og grimasene (for ikke å nevne stønnene) når det skjer må være ganske utrolige:o
Sånn er det her også :) Holder en hånd mellom bena og lager ord eller lyd. Ser sikkert bra ut :)

JA..;-) har det på akkurat samme måte, i går tok jeg til tårene i smarte.
Uff stakkar.. Får håpe det gjør noe bra, så det blir lettere senere ❤️

Back
Topp