Kjennes ut som jeg har en av lillegutt dine kroppsdeler i lysken, og det stikker noe grådig nedover låret. Nesten så jeg gråter når det klinker til. Er ikke så ofte, men skjedd 4-5 ganger nå fra ettermiddagen .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uker ja.. Så da dropper jeg å ta det som et tegn på at noe snart skjerÅjada såvidt jeg klarer å stå når det skjer, har vart noen uker og varierer veldig I smerte. Heldigvis er vi snart ferdige.
Sånn er det her også! Trodde jeg skulle kjenne igjen gangen litt jeg, siden det er 3., men mer usikker enn noen gangJepp, fryktelig ekkelt. Føles som at jeg må knipe igjen så hun ikke detter ut. Kan faktisk ikke huske jeg hadde det slikt med de andre.
Sånn er det her ogsåHar det sånn her og. Begynte for ett par dager siden og grimasene (for ikke å nevne stønnene) når det skjer må være ganske utrolige![]()
Uff stakkar.. Får håpe det gjør noe bra, så det blir lettere senereJA..;-) har det på akkurat samme måte, i går tok jeg til tårene i smarte.